Ile kosztują reklamy 30-sekundowego spotu podczas emisji serialu?
Firma Adweek opublikowała w sieci zestawienie cen, które reklamodawcy muszą zapłacić, by wyemitować podczas emisji serialu swój spot reklamowy. Najdroższe jest wykupienie spotu w stacji CBS.
Firma Adweek opublikowała w sieci zestawienie cen, które reklamodawcy muszą zapłacić, by wyemitować podczas emisji serialu swój spot reklamowy. Najdroższe jest wykupienie spotu w stacji CBS.
Wśród nowych seriali komediowych liderem jest The Crazy Ones. Podczas emisji nowej komedii Robina Williamsa, wykupienie 30-sekundowego spotu kosztuje 175 tys. dolarów. Z kolei wśród dramatów najdroższa jest The Blacklist emitowana na NBC (198 tys. dolarów), co ma też związek z emitowanym wcześniej "The Voice" i wysoką widownią w wieku 18-49.
326 tys. dolarów trzeba zapłacić stacji CBS, by wyemitować 30-sekundowy spot reklamowy podczas trwania nowego odcinka The Big Bang Theory. To zdecydowanie największa kwota w amerykańskiej telewizji (biorąc pod uwagę seriale i reality shows). Zakładając, że w trakcie emisji "TBBT" emitowane jest około 15 spotów reklamowych, zysk dla CBS z reklam po wyemitowaniu jednego odcinka wynosi średnio 5 mln dolarów.
Pełne kwoty do porównania w tabelce poniżej (kliknij aby powiększyć).
[image-browser playlist="587457" suggest=""]
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat