Ile kosztują reklamy 30-sekundowego spotu podczas emisji serialu?
Firma Adweek opublikowała w sieci zestawienie cen, które reklamodawcy muszą zapłacić, by wyemitować podczas emisji serialu swój spot reklamowy. Najdroższe jest wykupienie spotu w stacji CBS.
Firma Adweek opublikowała w sieci zestawienie cen, które reklamodawcy muszą zapłacić, by wyemitować podczas emisji serialu swój spot reklamowy. Najdroższe jest wykupienie spotu w stacji CBS.
Wśród nowych seriali komediowych liderem jest The Crazy Ones. Podczas emisji nowej komedii Robina Williamsa, wykupienie 30-sekundowego spotu kosztuje 175 tys. dolarów. Z kolei wśród dramatów najdroższa jest The Blacklist emitowana na NBC (198 tys. dolarów), co ma też związek z emitowanym wcześniej "The Voice" i wysoką widownią w wieku 18-49.
326 tys. dolarów trzeba zapłacić stacji CBS, by wyemitować 30-sekundowy spot reklamowy podczas trwania nowego odcinka The Big Bang Theory. To zdecydowanie największa kwota w amerykańskiej telewizji (biorąc pod uwagę seriale i reality shows). Zakładając, że w trakcie emisji "TBBT" emitowane jest około 15 spotów reklamowych, zysk dla CBS z reklam po wyemitowaniu jednego odcinka wynosi średnio 5 mln dolarów.
Pełne kwoty do porównania w tabelce poniżej (kliknij aby powiększyć).
[image-browser playlist="587457" suggest=""]
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat