Nate Wells wzmocnił Naughty Dog ponad dwa lata temu, kiedy to przeniósł się do amerykańskiego studia z Irrational Games. U Kena Levine'a pracował przy Bioshock: Infinite, z kolei w Naughty Dog oddelegowany został do tworzenia The Last Of Us. Po zakończeniu prac nad grą (i zapewne nad konwersją na PS4), Wells postanowił szukać nowych wyzwań.

Utalentowany designer pracował będzie w studiu Giant Sparrow, które odpowiedzialne jest m.in. za serię "The Unfinished Swan". Oznacza, to że Wells pozostaje w strukturach Sony, ale pracował będzie w innym wewnętrznym studiu japończyków. Giant Sparrow obecnie pracuje nad dwoma projektami, z których jeden ma być ekskluzywnym tytułem na PlayStation 4.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj