Kolejne przetasowania w ekipie Naughty Dog
Czyżby najważniejsi pracownicy Naughty Dog zaczynają czuć się wypaleni i szukają nowych wyzwań? Ze studia odszedł właśnie Nate Wells - jeden z głównych designerów The Last Of Us.
Czyżby najważniejsi pracownicy Naughty Dog zaczynają czuć się wypaleni i szukają nowych wyzwań? Ze studia odszedł właśnie Nate Wells - jeden z głównych designerów The Last Of Us.

Nate Wells wzmocnił Naughty Dog ponad dwa lata temu, kiedy to przeniósł się do amerykańskiego studia z Irrational Games. U Kena Levine'a pracował przy Bioshock: Infinite, z kolei w Naughty Dog oddelegowany został do tworzenia The Last Of Us. Po zakończeniu prac nad grą (i zapewne nad konwersją na PS4), Wells postanowił szukać nowych wyzwań.
Utalentowany designer pracował będzie w studiu Giant Sparrow, które odpowiedzialne jest m.in. za serię "The Unfinished Swan". Oznacza, to że Wells pozostaje w strukturach Sony, ale pracował będzie w innym wewnętrznym studiu japończyków. Giant Sparrow obecnie pracuje nad dwoma projektami, z których jeden ma być ekskluzywnym tytułem na PlayStation 4.



naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1983, kończy 42 lat
ur. 1992, kończy 33 lat
ur. 1994, kończy 31 lat
ur. 1981, kończy 44 lat
ur. 1973, kończy 52 lat

