Netflix wkracza w fazę dojrzałego rozkwitu. Amerykański oddział korporacji podjął decyzję o zaprzestaniu oferowania darmowego miesiąca próbnego dla nowych użytkowników i postawi na nowe metody promocji.
Zarząd Netflixa zawiesił program 30-dniowych testów platformy na rynku amerykańskim. Nowi klienci ze Stanów Zjednoczonych nie będą już mogli za darmo zalogować się do platformy, aby przez miesiąc cieszyć się nieograniczonym dostępem do pełnej biblioteki filmowej. To znak, że firma wkracza w nową fazę rozwoju i przygotowuje się na promowanie swoich usług nowymi kanałami komunikacji.
Ruch ten nie powinien dziwić, wszak w Polsce już od dawna nie możemy korzystać z tej oferty promocyjnej dla nowych klientów, w jego miejsce Netflix oferuje 50-procentową zniżkę na dwa miesiące subskrypcji. Zawieszenie okresu testowego na rodzimym rynku było tylko kwestią czasu. Platforma wypracowała tak dużą popularność, że nie potrzebuje już kusić nowych klientów darmowym dostępem do pełnej biblioteki.
Nie oznacza to, że potencjalni nowi użytkownicy muszą zapłacić, aby przekonać się, co Netflix ma im do zaoferowania. Firma znalazła alternatywne metody promocji. Jednym z ciekawszych jest strona netflix.com/watch-free, na której możemy za darmo obejrzeć kilka najgłośniejszych produkcji firmy. Wśród nich znajdą się m.in. pilotażowe odcinki
Stranger Things i
Szkoły dla elity czy filmy
Dwóch papieży oraz
Nie otwieraj oczu.
Netflix planuje także nawiązać ścisłą współpracę z platformą Pluto TV, na której za darmo udostępni wszystkie pięć sezonów serialu
Narcos. Nie można wykluczyć, że w przyszłości pojawią się także inne darmowe projekty, które pozwolą zapoznać się z biblioteką serwisu przed opłaceniem subskrypcji.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h