Mimo iż karty NVIDIA z linii RTX projektowano głównie z myślą o udoskonaleniu szaty graficznej nowych gier, obsługa technologii śledzenia promieni trafiła także do mniej wymagających produkcji. Śledzenie promieni pojawi się m.in. w Minecrafta, a już teraz możemy zagrać w odświeżoną odsłonę Quake’a II, w której w pełni wykorzystano potencjał kart RTX. Redaktorzy serwisu DSOG dotarli do informacji, które pozwalają przypuszczać, że NVIDII przypadło do gustu odświeżanie klasyków i planuje wypuścić na rynek kolejne tytuły sprzed lat wzbogacone o obsługę ray tracingu. I nie są to tylko niepotwierdzone domysły - korporacja oficjalnie poinformowała, że szuka pracowników do Lightspeed Studios, którzy mieliby partycypować w programie tworzenia remasterów wykorzystujących technologię RTX. Niestety, na razie nie wiadomo, nad jakim tytułem obecnie pracują osoby zatrudnione przy tym projekcie. W ogłoszeniu wspomniano jedynie, że jest to gra, którą znamy i kochamy. Dość lakoniczne określenie, które niczego nie zdradza. Warto jednak pamiętać, że to Lightspeed Studios jest odpowiedzialne za przeniesienie Half-Life’a 2 na konsolę NVIDIA Shield. Nie można zatem wykluczyć, że to ten klasyk jako kolejny znalazł się na tapecie twórców.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj