Celem Akademii jest zapewnienie uczciwego i etycznego przebiegu rywalizacji o nagrody i jesteśmy zobowiązani, aby ten proces był transparentny i nikogo nie wykluczał. Przeprowadzamy przegląd kampanii w odniesieniu do tegorocznych nominowanych, aby upewnić się, że żadne zasady nie zostały naruszone. W ten sposób chcemy uzyskać wiedzę, czy zmiany w tych wytycznych mogą być potrzebne w erze mediów społecznościowych i komunikacji cyfrowej. Wierzymy w uczciwość naszych procedur nominacyjnych i głosowania oraz wspieramy oddolne, szczere kampanie prowadzone na rzecz wybitnych występów.
Film To Leslie wszedł do amerykańskich kin w październiku zeszłego roku, gromadząc w nich wpływy rzędu zaledwie 27 tys. USD - produkcja jest jedną z najmniej dochodowych, jakie kiedykolwiek uzyskały oscarową nominację. Jej twórcy nie dysponowali praktycznie żadnym budżetem na przeprowadzenie kampanii oscarowej; to właśnie dlatego Risebourogh zwróciła się o pomoc do przyjaciół, aby pomogli zapewnić To Leslie rozgłos. I tak w akcję włączyli się początkowo Charlize Theron, Gwyneth Paltrow, Courteney Cox, Edward Norton, Jennifer Aniston i Minnie Driver, do których później w mediach społecznościowych dołączyli choćby Demi Moore, Jane Fonda, Kate Winslet i Naomi Watts.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj