Pierwszy teaser filmu Black Panther zadebiutował pierwotnie w stacji ABC w sobotę rano polskiego czasu, w trakcie finałowego meczu NBA. Niemal natychmiast po tej emisji trafił on do sieci, gdzie - jak podaje The Hollywood Reporter - został on wyświetlony 89 mln razy w ciągu pierwszych 24 godzin. Przypomnijmy, że rekordzistą wśród filmów Kinowego Uniwersum Marvela jest pod tym względem Thor: Ragnarok (136 mln wyświetleń w ciągu pierwszych 24 godzin). Eksperci przekonują jednak, że wynik Black Panther jest naprawdę dobry, zważywszy jeszcze na relatywnie małą w stosunku do innych herosów Domu Pomysłów rozpoznawalność tytułowego bohatera. Dla porównania: teaser filmu Captain America: Civil War został wyświetlony w czasie pierwszej doby emisji 61 mln razy, Star Wars: The Force Awakens - 55 mln razy, a Rogue One: A Star Wars Story - 52 mln razy. Zobacz także: Jaki związek filmów Black Panther i Avengers: Infinity War? Jeszcze większą popularnością Black Panther cieszy się w mediach społecznościowych. Przez 24 godziny od momentu debiutu materiału w sieci wzmianki o tej produkcji pojawiły się na Twitterze 349 tys. razy.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj