W ostatnich tygodniach, podczas domykania pewnych fragmentów gry, uświadomiliśmy sobie, że nie mamy wystarczająco czasu by dopracować całość do poziomu, który można nazwać jakością Naughty Dog. Mieliśmy dwie opcje - zaniedbać pewne części gry lub zdecydować się na więcej czasu. Wybraliśmy tę drugą opcję i nowa data premiery pozwoli nam na dopracowanie wszystkiego i obniżenie nacisku na zespół.
Neil Druckmann jest świadomy tego, że taka sytuacja może nie przypaść do gustu graczom, dlatego we wpisie z nową datą premiery znalazły się tez przeprosiny.
Ulżyło nam, że nie musimy rezygnować z naszej wizji, ale jednocześnie też rozczarowani, że nie mogliśmy uniknąć tej sytuacji. Chcielibyśmy móc przewidzieć ilość potrzebnych szlifów, ale rozmiar gry i ambicje wziął nas z zaskoczenia. Nienawidzimy rozczarowywać naszych fanów i za to właśnie przepraszamy.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj