Bloober Team jest zadowolone z wyniku sprzedaży The Medium. Gra potrzebowała zaledwie jednego dnia, by zwróciły się koszty jej produkcji i marketingu.
Polskie studio Bloober Team poinformowało w komunikacie giełdowym o wynikach finansowych ich najnowszej produkcji, survival-horroru zatytułowanego
The Medium. Żadnych konkretnych liczb nie podano, ale zdradzono, że gra sprzedała się na tyle dobrze, że błyskawicznie, bo w zaledwie jeden dzień, pokryła koszty produkcji oraz marketingu.
Nie można jednak wykluczyć, że w wyniku tym uwzględniona jest też nieznana kwota, jaką Bloober Team otrzymał za wyłączność gry na platformach Microsoftu. Polski tytuł dostępny jest bowiem jedynie na PC oraz konsoli Xbox Series X/S, a abonenci usługi Xbox Game Pass mogą zapoznać się z nim bez żadnych dodatkowych opłat.
Na łamach naEKRANIE.pl
możecie przeczytać recenzję najnowszego i co do tego nie ma żadnych wątpliwości - najlepszego jak dotąd - tytułu krakowskiego studia.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h