The Medium - koszty produkcji i marketingu zwróciły się po jednym dniu
Bloober Team jest zadowolone z wyniku sprzedaży The Medium. Gra potrzebowała zaledwie jednego dnia, by zwróciły się koszty jej produkcji i marketingu.
Bloober Team jest zadowolone z wyniku sprzedaży The Medium. Gra potrzebowała zaledwie jednego dnia, by zwróciły się koszty jej produkcji i marketingu.
Polskie studio Bloober Team poinformowało w komunikacie giełdowym o wynikach finansowych ich najnowszej produkcji, survival-horroru zatytułowanego The Medium. Żadnych konkretnych liczb nie podano, ale zdradzono, że gra sprzedała się na tyle dobrze, że błyskawicznie, bo w zaledwie jeden dzień, pokryła koszty produkcji oraz marketingu.
Nie można jednak wykluczyć, że w wyniku tym uwzględniona jest też nieznana kwota, jaką Bloober Team otrzymał za wyłączność gry na platformach Microsoftu. Polski tytuł dostępny jest bowiem jedynie na PC oraz konsoli Xbox Series X/S, a abonenci usługi Xbox Game Pass mogą zapoznać się z nim bez żadnych dodatkowych opłat.
Na łamach naEKRANIE.pl możecie przeczytać recenzję najnowszego i co do tego nie ma żadnych wątpliwości - najlepszego jak dotąd - tytułu krakowskiego studia.
Źródło: bankier.pl
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat