The Medium - koszty produkcji i marketingu zwróciły się po jednym dniu
Bloober Team jest zadowolone z wyniku sprzedaży The Medium. Gra potrzebowała zaledwie jednego dnia, by zwróciły się koszty jej produkcji i marketingu.
Bloober Team jest zadowolone z wyniku sprzedaży The Medium. Gra potrzebowała zaledwie jednego dnia, by zwróciły się koszty jej produkcji i marketingu.

Polskie studio Bloober Team poinformowało w komunikacie giełdowym o wynikach finansowych ich najnowszej produkcji, survival-horroru zatytułowanego The Medium. Żadnych konkretnych liczb nie podano, ale zdradzono, że gra sprzedała się na tyle dobrze, że błyskawicznie, bo w zaledwie jeden dzień, pokryła koszty produkcji oraz marketingu.
Nie można jednak wykluczyć, że w wyniku tym uwzględniona jest też nieznana kwota, jaką Bloober Team otrzymał za wyłączność gry na platformach Microsoftu. Polski tytuł dostępny jest bowiem jedynie na PC oraz konsoli Xbox Series X/S, a abonenci usługi Xbox Game Pass mogą zapoznać się z nim bez żadnych dodatkowych opłat.
Na łamach naEKRANIE.pl możecie przeczytać recenzję najnowszego i co do tego nie ma żadnych wątpliwości - najlepszego jak dotąd - tytułu krakowskiego studia.
Źródło: bankier.pl



naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1971, kończy 54 lat
ur. 1975, kończy 50 lat
ur. 1985, kończy 40 lat
ur. 1951, kończy 74 lat
ur. 1973, kończy 52 lat

