"The Witcher 3: Wild Hunt" byłby grą idealną do tego, żeby korzystała ona z dobrodziejstw DirectX 12, najnowszej wersji API firmy Microsoft, która ma zadebiutować w tym roku. Niestety, tak się nie stanie. Twórcy gry nie mają w planach wsparcia "The Witcher 3: Wild Hunt" technologią DX12. Czytaj także: "Battlefield: Hardline" radzi sobie słabo Tak wygląda stan faktyczny na dzisiejszy dzień, przyszłość może przynieść wiele zmian i kto wie, może po upływie pewnego okresu czasu od premiery, gra otrzyma wsparcie najnowszego DirectX. Z pewnością gracze mogą liczyć na specjalne narzędzie moderskie, które zostanie za darmo udostępnione przez CD Projekt RED. Kiedy to się stanie? Dokładnej odpowiedzi nie ma, ale spoglądając w przeszłość, narzędzie dla moderów gry "The Witcher 2: Assassins of Kings" ukazało się krótko po jej premierze, więc zapewne i w tym przypadku będzie podobnie. Premiera "The Witcher 3: Wild Hunt" już 19 maja.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj