„Wiedźmin 3” bez wsparcia dla DX12
"The Witcher 3: Wild Hunt" będzie musiał objeść się smakiem. REDsi nie planują korzystać z możliwości DirectX 12.
"The Witcher 3: Wild Hunt" będzie musiał objeść się smakiem. REDsi nie planują korzystać z możliwości DirectX 12.
"The Witcher 3: Wild Hunt" byłby grą idealną do tego, żeby korzystała ona z dobrodziejstw DirectX 12, najnowszej wersji API firmy Microsoft, która ma zadebiutować w tym roku. Niestety, tak się nie stanie. Twórcy gry nie mają w planach wsparcia "The Witcher 3: Wild Hunt" technologią DX12.
Czytaj także: "Battlefield: Hardline" radzi sobie słabo
Tak wygląda stan faktyczny na dzisiejszy dzień, przyszłość może przynieść wiele zmian i kto wie, może po upływie pewnego okresu czasu od premiery, gra otrzyma wsparcie najnowszego DirectX. Z pewnością gracze mogą liczyć na specjalne narzędzie moderskie, które zostanie za darmo udostępnione przez CD Projekt RED.
Kiedy to się stanie? Dokładnej odpowiedzi nie ma, ale spoglądając w przeszłość, narzędzie dla moderów gry "The Witcher 2: Assassins of Kings" ukazało się krótko po jej premierze, więc zapewne i w tym przypadku będzie podobnie.
Premiera "The Witcher 3: Wild Hunt" już 19 maja.
Źródło: dsogaming.com / zdjęcie główne: mat. wydawcy
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat