„Wiedźmin 3” bez wsparcia dla DX12
"The Witcher 3: Wild Hunt" będzie musiał objeść się smakiem. REDsi nie planują korzystać z możliwości DirectX 12.
"The Witcher 3: Wild Hunt" będzie musiał objeść się smakiem. REDsi nie planują korzystać z możliwości DirectX 12.
"The Witcher 3: Wild Hunt" byłby grą idealną do tego, żeby korzystała ona z dobrodziejstw DirectX 12, najnowszej wersji API firmy Microsoft, która ma zadebiutować w tym roku. Niestety, tak się nie stanie. Twórcy gry nie mają w planach wsparcia "The Witcher 3: Wild Hunt" technologią DX12.
Czytaj także: "Battlefield: Hardline" radzi sobie słabo
Tak wygląda stan faktyczny na dzisiejszy dzień, przyszłość może przynieść wiele zmian i kto wie, może po upływie pewnego okresu czasu od premiery, gra otrzyma wsparcie najnowszego DirectX. Z pewnością gracze mogą liczyć na specjalne narzędzie moderskie, które zostanie za darmo udostępnione przez CD Projekt RED.
Kiedy to się stanie? Dokładnej odpowiedzi nie ma, ale spoglądając w przeszłość, narzędzie dla moderów gry "The Witcher 2: Assassins of Kings" ukazało się krótko po jej premierze, więc zapewne i w tym przypadku będzie podobnie.
Premiera "The Witcher 3: Wild Hunt" już 19 maja.
Źródło: dsogaming.com / zdjęcie główne: mat. wydawcy
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat