6 milionów sprzedanych kopii gry "The Witcher 3: Wild Hunt" w 6 tygodni - to rewelacyjny wynik, który daje znakomitą średnią na tydzień. Liczbę taką ujawniono w sprawozdaniu półrocznym spółki CD Projekt. Dotyczy ona wszystkich platform, na jakich grę wydano i zamyka się ona na dzień 30 czerwca 2015 roku. Czytaj także: „Wiedźmin 3: Dziki Gon”: Polskie dzieło sztuki – recenzja Bardzo wysoko oceniania polska produkcja przygotowywana była przez 3,5 roku. Od początku jej tworzenia twórcy myśleli o konsolach nowej generacji. Oznacza to, że CD Projekt RED nad grą "The Witcher 3: Wild Hunt" pracowało jeszcze zanim ujawniono wstepne specyfikacje PlayStation 4 i Xbox One. Łączny budżet, jaki studio przeznaczyło na produkcję i promocję gry, to niemała suma - dokładnie 306 mln złotych CD Projekt RED włożyło w projekt i promocję nowego "Wiedźmina". Wkróce ponownie będziemy mogli zakosztować wiedźminskiej przygody. W październiku tego roku swoją premierę ma mieć pierwszy z dwóch płatnych dodatków do gry. Wszystkie 16 darmowych DLC, które CD Projekt zapowiadało przed premierą gry "The Witcher 3: Wild Hunt", już się ukazało.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj