Emitowana od 22:30 do 23:00 New Girl zgromadziła przed telewizorami 25,80 mln widzów przy współczynniku 11.1. Jest to znacznie lepszy wynik, niż widownia Elementary na CBS przed rokiem (20,80 mln) oraz oglądalność poprzedniej komedii emitowanej tuż po Super Bowl (The Office (US) na NBC w 2009 roku - 23,00 mln).

Z kolei emitowany od 23:00 do 23:30 nowy odcinek Brooklyn Nine-Nine oglądało 14,80 mln widzów przy współczynniku 6.7.

Wysoka oglądalność komedii FOXa to oczywiście efekt blisko 100 mln widzów przed telewizorami, którzy pasjonowali się finałem Super Bowl. Wstępne wyniki oglądalności wskazują, że tegoroczny finał zanotował słabszą oglądalność niż w 2013 roku.

Dla przypomnienia, poniżej zestawienie oglądalności amerykańskich seriali po Super Bowl na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj