Wyniki oglądalności „New Girl” i „Brooklyn 99” po Super Bowl
Portal TV Line opublikował wyniki oglądalności seriali komediowych stacji FOX, które pokazywane były w niedzielny wieczór po finałowym meczu Super Bowl.
Portal TV Line opublikował wyniki oglądalności seriali komediowych stacji FOX, które pokazywane były w niedzielny wieczór po finałowym meczu Super Bowl.
Emitowana od 22:30 do 23:00 New Girl zgromadziła przed telewizorami 25,80 mln widzów przy współczynniku 11.1. Jest to znacznie lepszy wynik, niż widownia Elementary na CBS przed rokiem (20,80 mln) oraz oglądalność poprzedniej komedii emitowanej tuż po Super Bowl (The Office (US) na NBC w 2009 roku - 23,00 mln).
Z kolei emitowany od 23:00 do 23:30 nowy odcinek Brooklyn Nine-Nine oglądało 14,80 mln widzów przy współczynniku 6.7.
Wysoka oglądalność komedii FOXa to oczywiście efekt blisko 100 mln widzów przed telewizorami, którzy pasjonowali się finałem Super Bowl. Wstępne wyniki oglądalności wskazują, że tegoroczny finał zanotował słabszą oglądalność niż w 2013 roku.
Dla przypomnienia, poniżej zestawienie oglądalności amerykańskich seriali po Super Bowl na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat.
- 1998 - "Trzecia planeta od słońca" (NBC) - 33,66 mln
- 2000 - "Kancelaria adwokacka" (ABC) - 23,85 mln
- 2002 - "Zwariowany świat Malcolma" (FOX) - 21,44 mln
- 2003 - "Agentka o stu twarzach" (ABC) - 17,36 mln
- 2006 - "Chirurdzy" (ABC) - 37,88 mln
- 2007 - "Zabójcze umysły" (CBS) - 26,31 mln
- 2008 - "Dr House" (FOX) - 29,04 mln
- 2009 - "Biuro" (NBC) - 22,90 mln
- 2011 - "Glee" (FOX) - 26,80 mln
- 2013 - Elementary (CBS) - 20,80 mln
- 2014 - New Girl (FOX) - 25,80 mln / Brooklyn 99 (FOX) - 14,80 mln (2014 rok)
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat