Rekordowy Super Bowl
W 2019 roku koszt zakupu 30-sekundowego spotu podczas finału rozgrywek futbolu amerykańskiego kosztował 5,25 mln dolarów (wychodzi to mniej więcej 175 tysięcy dolarów za sekundę). Jest to największa kwota w historii finałów Super Bowl. Dla porównania w ubiegłym roku cena wynosiła 5,2 mln dolarów, a w 2014 roku było to 4,2 mln dolarów. Idąc dalej można dostrzec, że przez dekadę cena zwiększyła się dwukrotnie - w 2008 roku wynosiła ona 2,69 mln dolarów za 30 sekundowy spot. Natomiast podczas pierwszego Super Bowl w 1967 roku kosztowały od 37,500 dolarów do 42,500 dolarów. Cena po raz pierwszy przekroczyła milion dolarów w 1995 roku i wynosiła 1,15 mln dolarów. Super Bowl 2019 - reklamy wyemitowane podczas finału meczu futbolu. Obejrzyj je wszystkie Według firmy analitycznej studia filmowe promujące się na Super Bowl 2019 są świadome, że zyskają świadomość konsumentów na czas 30 sekund lub minuty (tyle przeważnie wykupują). Dlatego każdy spot jest udostępniany w sieci i zyskuje o wiele większą popularność niż zwykłe filmy reklamowe. Właśnie z uwagi na powiązanie z Super Bowl.Super Bowl 2019 - spoty filmowe:
Hanna
Hanna (z polskim akcentem!) to serial platformy Amazon oparty na filmie pod tym samym tytułem. Jest to historia młodej dziewczyny (Esme Creed-Miles), która została wychowana na odludziu w Europie Wschodniej. Jej umiejętności są poddane testowi, gdy odkrywa, że agenci CIA porwali jej ojca (Joel Kinnaman). Część fabuły ma rozgrywać się w Polsce i tam w jednej z ról zobaczymy Joannę Kulig.Avengers: Endgame
30-sekundowy spot z nowymi scenami z filmu. Premiera w kwietniu.Captain Marvel
Pierwszy solowy film o superbohaterce MCU. Premiera w marcu.Toy Story 4
Spot Super Bowl oczekiwanej kontynuacji serii animowanej Pixara. Premiera w czerwcu.To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj