Repertuar kin Nowość Program TV
 

 

 

Super Bowl 2019: reklamy. Obejrzyj je wszystkie (lista aktualizowana)

Super Bowl 2019 to największe wydarzenie telewizyjne roku. Finał rozgrywek futbolu amerykańskiego co roku ogląda ponad 100 mln Amerykanów. Nic więc dziwnego, że różne marki wydają miliony i zapraszają gwiazdy filmowe, by się tam promować.

Super Bowl 2019 odbył się w nocy czasu polskiego z 3 na 4 lutego 2019 roku. Podczas emisji telewizyjnej w USA zostały pokazane spoty reklamujące różne produkty. Nie są to jednak zwyczajne reklamy, jak w telewizji, to specjalnie przygotowane klipy z gwiazdami, które mają promować markę w zupełnie innym stylu.  Zebraliśmy je dla Was w jednym miejscu.

Podczas pierwszego Super Bowl w 1967 roku spoty kosztowały od 37,500 dolarów do 42,500 dolarów. Kwota po raz pierwszy przekroczyła milion dolarów w 1995 roku i wynosiła 1,15 mln dolarów. W 2014 roku było to już 4,2 mln dolarów. Ciekawie jest, gdy porównamy cenę z 2008 roku z tą z 2018 roku – 2,69 mln dolarów i 5,2 mln dolarów – widać, jak szybko ona rośnie. W 2019 roku pobiła rekord – za 30-sekundowy spot trzeba było zapłacić 5,25 mln dolarów.

Rekordowy Super Bowl

Według firmy analitycznej marki promujące się na Super Bowl 2019 wiedzą, że zyskają uwagę konsumentów na czas 30 sekund lub minuty (tyle przeważnie wykupują). Dlatego każdy spot jest udostępniany w sieci, dzięki czemu mają większą oglądalności niż zwykłe filmy reklamowe. Właśnie z uwagi na powiązanie z Super Bowl.

Super Bowl 2019 – spoty filmowe z emisji finału meczu futbolu. Obejrzy je wszystkie

W reklamowych spotach występują największe gwiazdy kina. Nigdy oficjalnie gaża nie jest wyjawiana, ale mówi się, że sięga ona milionów dolarów. CNBC podaje przykład Brada Pitta, który dostał 4 mln dolarów za udział w reklamie Heinekena w 2005 roku.

Super Bowl 2019 – reklamy:

Pepsi

Reklama z udziałem Steve’a Carella, Lil Jona i Cardi B.

Bud Light

Drogon z Gry o tron w pełnej rozmachu reklamie piwa. Drugi bardziej inspirowany jest Władcą Pierścieni.

Wallmart

Znane samochody z popkultury na czele z Batmobilem promują centrum handlowe.

Olay

Spot kremu do twarzy inspirowany kinową serią Krzyk. W głównej roli Sarah Michelle Gellar.

Planters

Orzeszki w akcji z udziałem Charliego Sheena.

Źródło: zdjęcie główne: materiały prasowe
Strony: 1234567

Najlepsze z 24h

Dawid Muszyński
-

Kobiety mafii 2 – recenzja filmu

Jak zapowiedział, tak zrobił. Patryk Vega wraca do nas z kolejną odsłoną opowieści o kobietach…

Ocena recenzenta:
6
Piotr Piskozub
-

Oto zdjęcie, dzięki któremu Gal Gadot…

Zack Snyder i Gal Gadot rzucili nowe światło na to, w jaki sposób aktorka otrzymała…

Wiktor Fisz
-

Pokonał mumię, zniknął i wraca jako…

Kiedyś młody bóg – adonis rozkochujący kobiety jednym spojrzeniem. Dzisiaj wykonawca charakterystyczny, zaskakujący widzów i…

Norbert Zaskórski
-

Cosplayerka robi swoje stroje z jedzenia.…

Pewna cosplayerka tworzy świetne stroje różnych bohaterów i bohaterek z jedzenia.

Michalina Reda
-

Kapitan Marvel – są pierwsze reakcje.…

Kapitan Marvel zadebiutuje za kilka tygodni, a pierwsze opinie są już dostępne w mediach społecznościowych.…

Adam Siennica
-

Netflix – seriale i filmy na…

Netflix przygotował dla swoich subskrybentów atrakcyjny marzec. Nowe seriale i filmy na marzec 2019 to…

Co o tym sądzisz?

Z dniem 31.03.2019 dokonamy migracji systemu komentarzy. Nowy system komentarzy pozwoli nam m.in. rozwinąć funkcje, których nie możemy uzyskać w Disqus, zwiększy bezpieczeństwo strony i przyspieszy czas jej ładowania. W związku z tym wymagana jest Państwa zgoda na przeniesienie Państwa komentarzy do nowego systemu i powiązania go z Państwa kontem w serwisie naEKRANIE.pl. Prosimy o zalogowanie się na wszystkie konta disqus, z których Państwo korzystacie i powiązanie ich z naszym serwisem. W przypadku braku udzielenia tejże zgody, Państwa komentarze w dniu uruchomienia nowego systemu komentarzy przejdą proces zmiany na anonimowe. Proszę kliknąć tutaj, aby wyrazić zgodę i powiązać to konto.

Jeżeli posiadasz oddzielne konto w serwisie disqus kliknij tutaj, aby je powiązać

UWAGA: Ten komunikat będzie się pojawiał aż do momentu uruchomienia systemu nowych komentarzy niezależnie od tego czy wykonasz powyższe instrukcje czy nie.