Fajna ferajna nas tam szła...
A skoro już jesteśmy przy dzielnych wojownikach, jak wygląda skład w tej odsłonie? Ze starej ekipy powraca Mitsurugi, Sophitia, Nightmare, Xianghua, Kilik, Ivy, Zasalamel, Siegfried, Taki, Yoshimitsu, Maxi, Talim, Voldo, Astaroth, Seong Mi-na, Cervantes, Raphael oraz Inferno, nowymi postaciami są Grøh i Azwel. Jednak to jeszcze nie koniec, bowiem jak to już od kilku części bywa, mamy bohatera gościnnego, pochodzącego z innej gry lub uniwersum. Dotychczas był to m.in Kratos, Link, Heihachi a nawet Vader i Yoda. Tym razem trafiło na rodzimego bohatera i tak oto do gry trafił The Witcher 3: Wild Hunt, niejaki Geralt z Rivii. Dodatkowo zapowiedziano jeszcze 4 bohaterów w ramach przepustki sezonowej, pierwszym z nich jest stara znajoma, Tira.A tale of Souls and Swords eternally retold
Fabularnie SoulCalibur VI plasuje się tuż po wydarzeniach z Sould Edge, jednak i tamte nieco zmieniając. Nie jest to do końca reboot, raczej retelling połączony z retconem (dużo tutaj RE, co?). Tak więc dostajemy nową wizję wydarzeń z drugiej odsłony serii, jakiś czas po pokonaniu Cervantesa. Opowieść ta przedstawiona jest za pomocą serii pojedynków, przerywników filmowych i, niestety, statycznych obrazów z lektorem. Całość głównej nitki fabularnej można skończyć w niecałe 2 godziny, jednak to nie koniec, bowiem dodatkowo przewidziano małą kampanię dla każdego z bohaterów, w tym Geralta, a całość zamknięto w około 10 godzinach. Wisienką na torcie jest jednak tryb Libra of Souls, gdzie zabieramy stworzonego przez nas bohatera w podróż przez świat. Tryb ten jest bogaty w atrakcje, posiada elementy RPG i starcza na naprawdę wiele godzin zabawy, skupiając swą historię na naszej postaci i jej unikalnej historii, którą możemy ukończyć zarówno po stronie dobra, jak i zła. Opcji kreacji bohatera jest mnóstwo, począwszy od płci, poprzez rasę, a skończywszy na mnogich opcjach wyposażenia. Po raz pierwszy również w historii serii możemy wyposażyć naszą postać w styl walki bohatera gościnnego. Stworzone przez siebie postaci możemy również wykorzystać w trybach wieloosobowych, które same w sobie niestety nie różnią się niczym od tego, co można znaleźć w innych bijatykach.Ogniem, mieczem, toporem, halabardą...
Mechanika walki jest wypadkową poprzednich części, zachowując większość popularnych elementów takich jak Guard Impact, Soul Charge czy Critical Edge w znanych, lub tylko nieco zmienionych formach. Kompletnie nowy jest zaś Reversal Edge, połączenie ataku i ofensywy, w skrócie sprowadzające się do gry w papier, nożyce, kamień ze skomplikowanymi algorytmami zliczającymiTo jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj