Tworzymy produkt, który ma trafić do jak największej liczby konsumentów. Chcemy to osiągnąć poprzez - 1) jakość i różnorodność treści; 2) przyjazny interfejs użytkownika, technologię i samą aplikację; 3) dostępne marki, 4) cenę. Czujemy, że Disneya kochają miliony ludzi na całym świecie. To nasza pierwsza poważna wyprawa w kosmos i chcemy dotrzeć do jak największej liczby osób.
W pierwszym roku fiskalnym Disney zamierza wydać 1 miliard dolarów na nowe treści. Do 2024 wydane mają zostać 2 miliardy dolarów. Przewiduje się, że do 2024 roku platforma będzie liczyć od 60-90 mln subskrybentów, z czego 20-30 mln będzie ze Stanów Zjednoczonych.
Podczas trzygodzinnej prezentacji ujawniono także szczegóły, które mogą zainteresować wszystkich oczekujących na start platformy. W pierwszym roku swoją premierę ma mieć 25 nowych seriali platformy, 10 nowych filmów oraz ponad 100 istniejących już produkcji Disneya, które zostaną przeniesione na platformę, w tym Kapitan Marvel czy Avengers: Koniec gry. W ofercie znajdzie się około 7500 wyemitowanych już odcinków seriali Disneya i 500 tytułów, które studio dzieli z Fox. Na platformę trafią tytuły jak Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków czy Pinocchio ale i Vaiana: Skarb oceanu, Kraina lodu, Aladyn, Dumbo, Król lew, Toy Story 4, Czarownica 2, Artemis Fowl czy Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie, a także cała kolekcja filmów Pixara czy Avatar Jamesa Camerona. Na platformę trafią także Simpsonowie - przypomnijmy, że los animacji do końca nie był przesądzony, jednak teraz wiadomo już, że wszystkie dostępne sezony trafią do Disneya.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj