- Prawdopodobnie ta świadomość jest tak wysoka m.in. na skutek regulacji z 2011 roku, w myśl których nadawcy muszą informować widzów, że program zawierał lokowanie produktu. - mówi Izabela Albrychiewicz, prezes MEC w rozmowie z wirtualnemedia.plZaskoczeniem mogą być wyniki badań irytacji lokowaniem produktów w serialach i programach telewizyjnych, bo mimo wszystko panuje przekonanie, że w Polsce robi się to inwazyjnie i w stylu kiczowatej reklamy telewizyjnej. Tutaj bowiem tylko 35% badanych internautów twierdzi, że ich to irytuje, a 51% ma przeciwne zdanie. Zdaniem Izabeli Albrychiewicz przyczyną jest to, że reklamodawcy i scenarzyści wprowadzają to mniej inwazyjnie niż przed laty. Dzięki temu jej zdaniem udaje się pogodzić interes widza i reklamodawcy. Czytaj także: Lokowanie produktu po polsku Wirtualnemedia.pl opublikowały także wyniki badania obłożenia lokowaniem produktu polskich seriali, z którego wynika, że według widzów najwięcej marek promuje się w serialu "Rodzinka.pl". Tę produkcję wskazało aż 35% badanych. Na drugim miejscu znalazła się "Pierwsza miłość" telewizji Polsat, którą wskazało 16% badanych. Podium zamyka "M jak Miłość" z takim samym wynikiem 16% badanych. Ciekawostką jest, że "Klan" znany w sieci z bardzo inwazyjnego i łopatologicznego lokowania produktu został wskazany tylko przez 12% badanych.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj