- Ten sojusz bez precedensu reprezentuje śmiałe, innowacyjne podejście do przedstawienia widzom na całym świecie świetnej telewizyjnej treści - wyjaśnia Ben Sherwod z Disneya i ABC Television Group. - Pierwsza w historii multiplatformowa produkcja, dystrybucja i marketing łączy unikalną markę rozrywkową Marvela, wyjątkową widownie ABC i możliwość trafienia do fanów na całym świecie dzięki kinom IMAX. Wznosi to naszą trwającą dekadę relację z Disneyem na nowy poziom. Przecieramy nowe szlaki w branży - mówi Rich Gelfond, prezes firmy IMAX. - Jesteśmy szczęśliwi, że udało się osiągnąć to unikalne porozumienie. W ciągłe zmieniającym się świecie dystrybucji i konsumpcji, ekscytujące jest branie udziału w rewolucyjnej inicjatywie, które zabiera nas na pierwszą linię frontu tej ewolucji - mówi Dan Buckley, prezes Marvel Television.Czytaj także: Ryan Reynolds o odejściu reżysera Deadpoola 2 Na razie nie ma informacji o nazwiskach związanych z projektem. Pakt 2 zadebiutuje na antenie HBO już 20 listopada. Zobacz najnowszy zwiastun
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj