Wraz ze zbliżającym się końcem roku, przychodzi pora na podsumowania. Netflix opublikował ciekawą statystykę mówiącą o tym, co działo się w minionych 12 miesiącach, jeśli chodzi o treści platformy.
W roku 2017 wiele ciekawych produkcji Netflixa ujrzało światło dzienne. Do nowych tytułów platformy należą między innymi
GLOW ,
Ozark , czy
Mindhunter , które cieszyły się dużą popularnością wśród widzów. W związku ze zbliżającym się końcem roku, stremingowy gigant udostępnił ciekawe statystyki, które pokazują, które produkcje budziły największe zainteresowanie. Oto wyniki z całego 2017 roku (badanie uwzględnia wyłącznie premiery nowych seriali i nowych sezonów):
1.Seriale oglądane dłużej niż 2 godziny dziennie (w okresie 1.11.2016-1.11.2017):
-
Riverdale
-
Shooter
-
Greenleaf
-
American Vandal
-
The Defenders
-
Gilmore Girls: A Year in the Life
-
3%
-
13 Reasons Why
-
Iron Fist
-
Ingobernable
2. Seriale oglądane krócej niż 2 godziny dziennie (w okresie 1.11.2016-1.11.2017):
-
Lemony Snicket’s A Series of Unfortunate Events
-
Neo Yokio
-
The Crown
-
GLOW
-
Friends from College
-
Ozark
-
Atypical
-
Big Mouth
-
Ultimate Beastmaster
-
White Collar
3. Seriale, które oglądaliśmy bez drugiej połówki (badanie osób deklarujących wspólne seanse w parach; okres 1.11.2016-1.11.2017):
-
Sense8
-
Black Mirror
-
Stranger Things
-
13 Reasons Why
-
One Day at a Time
-
Iron Fist
-
The Defenders
-
Better Call Saul
-
Santa Clarita Diet
-
Star Trek: Discovery
4. Seriale oglądane w gronie rodziny (w okresie 1.11.2016-1.11.2017):
-
13 Reasons Why
-
Lemony Snicket’s A Series of Unfortunate Events
-
One Day at a Time
-
Stranger Things
-
Anne
-
Atypical
-
Chef's Table
- The Worst Witch
-
The Good Place
-
Star Trek: Discovery
Pozostałe ciekawostki:
Najpopularniejszą datą do oglądania okazał się dzień 29 października (badanie widzów z Polski)
Pierwsze miejsce pod względem liczby osób oglądających Netflix codziennie zajmuje Meksyk
Pewien Amerykanin oglądał film Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl codziennie przez 365 dni
Widz z Polski obejrzał Bee Movie aż 184 razy w ciągu roku - prawie co dwa dni
Zobaczcie graficzne zestawienie:
fot. Netflix
Badania 1 i 2 przeprowadzono na podstawie oglądalności platformy. Badania 3 i 4 przeprowadzono z pomocą ankiet wypełnianych w okresie 24-30 października 2017 roku. Łącznie wypełniono 60 000 ankiet w 32 krajach świata.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h