–Pierwotnie projekt był dedykowany wyłącznie do grupy młodych ludzi, poniżej 18. roku życia. Z naszej perspektywy miał być po prostu inną formą komunikacji reklamowej – rodzajem sponsoringu – zdradza Marcin Dyczak, dyrektor marketingu Allegro. – Tymczasem przebiliśmy 6-krotnie nasze oczekiwania. Według mnie oznacza to, że ludzie po prostu chcą polskich produkcji, które nie są melodramatyczne, martyrologiczne lub komediowo-romantyczne. Chcą widzieć, że potrafimy również fantazjować, odnosić się do naszej polskiej kultury i robić jednocześnie filmy na wysokim poziomie jakościowym, jeśli chodzi o efekty specjalne, „fajerwerki” itp. Nasze mity, klechdy i legendy są fenomenalnie pożywnym gruntem – dodaje Dyczak. Zdecydowanie największy wpływ na kontynuację Legend Polskich miały komentarze, które otrzymaliśmy. Dziesiątki tysięcy opinii, których wymowę można skrócić do: „więcej!” – zauważa Dyczak.Wiemy już, że cały cykl doczeka się spójnego uniwersum:
Obecnie nieustannie wyszukujemy najlepsze historie i bohaterów, którzy stworzą uniwersum. To, co jest jednak ponad tym, to znalezienie ram, w których ta wielość światów będzie mogła swobodnie funkcjonować. Dlatego jest to wielopoziomowy proces, który równolegle włącza myślenie o jego fundamentach, narracji, bohaterach, plastyce. Do tego dochodzi wiedza o literaturze, popkulturze, produktach, turystyce. Wymagało to stworzenia interdyscyplinarnego zespołu, który dokłada się do procesu powstawania świata LEGEND – zaznacza Krzysztof Noworyta z Fish Ladder.Czytaj także: Twardowsky 2.0 - recenzja Allegro zamierza także angażować społeczność wokół całego projektu:
Chcemy budować i angażować społeczność wokół tego projektu. O tym, co się będzie działo dalej opowiedzieliśmy uczestnikom tegorocznego Pyrkonu, a naszym widzom za pomocą live streamingu na Facebooku. Robimy też coś więcej – oddajemy w ręce ludzi zamkniętą 1000-osobową grupę na Facebooku, gdzie z wyprzedzeniem będziemy pokazywać nasze pomysły. Chcemy w ten sposób zaangażować widzów do uczestniczenia w tworzeniu naszego świata i mamy nadzieję, że stworzona grupa będzie aktywnie dzieliła się swoimi opiniami – podsumowuje Marcin Dyczak z Allegro.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj