Sam sprzęt PSVR2 był bardzo przyjemny w użyciu. Podobnie jak większość nowoczesnych zestawów VR, pozwala on na regulację opaski, aby wszystko wygodnie spoczywało na głowie, a także można dostosować rozstaw źrenic (IPD), aby soczewki wewnątrz zestawu były w odpowiedniej odległości dla Ciebie.
Oraz o wrażeniach ze sterowania nowymi kontrolerami:
Haptyka była doskonała, co może nie być zbyt zaskakujące, jeśli poczułeś doskonałą haptykę Sony w DualSense. Wykrywanie dotyku było naprawdę poręcznym sposobem interakcji ze światami VR. Jasne, możesz podnieść broń, ale pozwala to również na zginanie palców i interakcję z obiektami w bardziej naturalny sposób. Nie było to idealne rozwiązanie, ani nie było dostępne w każdej grze, którą wypróbowaliśmy, ale kiedy działało, dodawało dodatkową warstwę immersji.
Poziom szczegółów na wyświetlaczu był naprawdę przytłaczający, głównie dlatego, że nie spodziewałem się tego po grze VR. Wiem, jak lekceważąco brzmi to w odniesieniu do wszystkich gier VR, wśród których z pewnością jest więcej niż kilka imponująco wyglądających. Istnieje jednak wyraźna granica między wyglądem gry VR i gry bez VR – jest pewien poziom bogactwa, szczegółowości i dopracowania, który oddziela te dwie rzeczy. Horizon Call of the Mountain na PSVR 2 zaciera tę granicę.
Poczucie skali w grze jest niesamowite, a obserwowanie gigantycznego mechanicznego dinozaura przechadzającego się bezpośrednio nad głową było jak wizyta w postapokaliptycznym Parku Jurajskim. Wspinaczka po skałach była również niesamowitą zabawą, pod warunkiem, że oparłeś się chęci spojrzenia w dół na przepaści znajdujące się poniżej. Nowe kontrolery Sense wibrują, gdy dotykasz obiektów, więc dodało to dodatkową warstwę fizyczności, gdy wyciągasz łuk i wypuszczasz strzałę.
No url
Dziennikarz IGN Bo Moore tak podsumował swój pierwszy kontakt ze sprzętem:
PlayStation VR2 na szczęście sprawia wrażenie nowoczesnego wejścia w świat VR, z najwyższą wiernością wizualną i wygodną ergonomią. Haptyka i adaptacyjne spusty, jeśli zostaną dobrze zaimplementowane, będą mile widzianym dodatkiem do wciągającego doświadczenia. Jak w przypadku każdego nowego sprzętu, pytanie brzmi, czy będzie wystarczająco dużo gier, aby inwestycja się opłaciła. Gry first-party takie jak Horizon Call of the Mountain z pewnością pomagają zmniejszyć te obawy, a choć nic nie zostało jeszcze ogłoszone, byłbym zszokowany, gdyby wybitny Half-Life: Alyx nie trafił na tę platformę.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj