Thor: miłość i grom - kulisy
Na wczesnym etapie projektu podjęto decyzję, aby Gorr powstał w wyniku charakteryzacji, nie efektów komputerowych. To wymusiło zmianę wizerunku w stosunku do komiksowego pierwowzoru. Tak to tłumaczył Kevin Feige, czyli szef Marvel Studios.- Gorr, rzeźnik bogów świetnie wygląda w komiksach. Chcieliśmy z tego skorzystać, ale jeśli bezpośrednio byśmy przenieśli to na ekran, stracilibyśmy kreację Christiana. Dlatego na początku podjęliśmy decyzję, że nie chcemy, aby była to postać tworzona z technologią motion capture. Oczywiście to pozwala osiągać nadzwyczajne efekty, ale w przypadku tego aktora i tej postaci Taika wierzył, że osiągniemy lepszy efekt z charakteryzacją.
A takie alternatywne wizerunki Gorra były brane pod uwagę.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj