W ramach poważnej reorganizacji, Toby Emmerich awansował na prezesa Warner Bros. Pictures Group, a Sue Kroll, prezes ds. marketingu globalnego, rezygnuje ze swojej roli. Kroll pracowała w Warnerze od kilku dekad i ma świetne kontakty z filmowcami takimi jak Christopher Nolan, Clint Eastwood czy Tom Cruise. Była pani prezes stanie się teraz producentem. Kroll będzie współpracowała także z Kevinem Tsujiharą, prezesem i dyrektorem generalnym Warner Bros., i będzie pełnić funkcję doradcy ds. restrukturyzacji. Nadal będzie nadzorowała kampanie nagród dla Wonder Woman i Dunkirk oraz Ready Player One Stevena Spielberga. Tsujihara komplementuje swoją nową współpracownik, dodając, że nadal będzie ważnym ogniwem w strukturach Warner Bros. Inne zmiany dotyczą też Blair Rich, która będzie kierowała marketingiem globalnym oraz rozrywką domową. Rich w ostatnim czasie została wielokrotnie nagrodzona przez studio i jest bardzo ceniona wewnątrz firmy. Była m.in. odpowiedzialny za kampanie marketingową do zeszłorocznego hitu It: Chapter One w reżyserii Andresa Muschietti'ego. Ponadto Ron Sanders będzie teraz pełnił funkcję prezesa ds. światowej dystrybucji. W ramach nowej struktury zarządzania, produkcją, marketing i dystrybucja będą podlegać Emmerichowi, który tak skomentował swój awans:
Jestem szczęśliwy i zaszczycony, że mam okazję pomóc w kontynuowaniu dziedzictwa twórczości, innowacji i doskonałości Warner Bros. Picutres. Pozostaniemy skupieni na byciu najlepszym wyborem dla najlepszych filmowców na świecie, niezależnie od tego, czy robią swój pierwszy film, czy 34.
Warner Bros. miał udany rok 2017. Wonder Woman, Dunkierka i To zanotowały zyski ze sprzedaży biletów. Jednak Emmerich i jego zespół stoi przed trudnymi wyzwaniami. Wonder Woman to wyjątek, ponieważ filmy z Kinowego Uniwersum DC cieszą się coraz mniejszą popularnością (wpływa na to z pewnością jakość produkcji), a najnowsza produkcja Justice League rozczarowała również pod względem finansowym. Istnieje również wyzwanie (zagrożenie) ze strony konkurencji. Chodzi tutaj o Disneya, który zrzesza w sobie nieprawdopodobnie mocne firmy jak Marvel, Pixar, LucasFilm, a teraz także Fox.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj