Simon Cowell musi być zdrowo wkurzony. Twórca i producent "Idola" odpalił w USA kolejny program oparty na swoim pomyśle - "X Factor". Potężna kampania reklamowa, gigantyczne kontrakty sponsorskie, 5 mln dolarów dla zwycięzcy, ale oglądalność... daleka od oczekiwanej! W tracie dwugodzinnej premiery "X Factora" oglądało zaledwie 12,14 mln widzów przy współczynniku 4.2. W trakcie drugiej godziny emisji, muzyczne show FOXa zostało daleko w tyle za premierą trzeciego sezonu Współczesnej rodziny, którą oglądało 14,30 mln widzów przy kapitalnym współczynniku 6.0. Lepszą oglądalność w milionach miały nawet Zabójcze umysły na CBS.

W środy "X Factor" miał znacznie słabszą konkurencję niż w czwartki. Jeśli dziś w nocy do głosu dojdzie CBS z godzinną premierą Teorii wielkiego podrywu i nowym Person of Interest, oglądalność nowego (podobno hitu) FOXa może być jeszcze niższa!

Bardzo dobrze poradził sobie debiutancki dramat Revenge na stacji ABC, który dzięki wysokiemu współczynnikowi 18-49 (3.4) pobił premierę nowego sezonu C.S.I.: Crime Scene Investigation.

W odwrocie stacja NBC. Najlepsza z komedii - Up All Night zanotowała współczynnik tylko na poziomie 2.3 (6,04 mln). Free Agents i "Harry's Law" zanotowały bardzo słabe rezultaty. Szczegóły w tabelce poniżej.

godzina stacja serial oglądalność 18-49
20.00 FOX "X Factor" 11,72 mln 4.0
CBS "Survivor: South Pacific" 10,36 mln 3.1
ABC The Middle (dwa odcinki) 9,64 mln 3.0
NBC Up All Night 6,04 mln 2.3
CW "H8R" 1,09 mln 0.4
20.30 NBC Free Agents 3,86 mln 1.3
21.00 ABC Modern Family (dwa odcinki) 14,29 mln 6.0
CBS Criminal Minds 14,07 mln 4.1
FOX "X Factor" 12,56 mln 4.4
NBC "Harry's Law" 7,30 mln 1.2
CW "America's Next Top Model" 1,56 mln 0.7
22.00 CBS C.S.I.: Crime Scene Investigation 12,59 mln 3.1
ABC Revenge 10,15 mln 3.4
FOX "Law & Order: SVU" 7,60 mln 2.3
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj