Zmiana w ramach naszego portfolio to wyjście naprzeciw oczekiwaniom polskich widzów. Kanał w wyraźny sposób spozycjonuje kanały z grupy FOX pod względem oferowanej różnorodności programowej. Dzięki temu widzowie będą mogli w łatwy sposób rozróżnić ofertę obu kanałów i wybrać tę która w danej chwili spełni ich oczekiwania." – powiedział Carlos Ortega EVP FOX International Channels CEE.

Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie FIC przez firmę Basis we wrześniu tego roku, na polskim rynku jest miejsce na nowy kanał komediowy, przeznaczony dla wszystkich spragnionych rozrywki i uśmiechu, który zapewni widzom doskonały relaks w doborowym towarzystwie. Badany koncept kanału spotkał się z dużą akceptacją widzów, którzy szukają w telewizji świeżych propozycji oraz oczekują możliwości większego wyboru.

[image-browser playlist="579714" suggest=""]

Polska jest trzecim rynkiem, po Włoszech i Ameryce Łacińskiej, na którym pojawi się kanał FOX Comedy. Kanał wprowadza nową świeżość i zabawny styl do rozrywki telewizyjnej. FOX Comedy zapewni widzom solidną dawkę dobrego humoru oraz niezapomniany relaks w towarzystwie najzabawniejszych produkcji telewizyjnych. Kanał, dzięki precyzyjnie sprofilowanej ofercie programowej, ubawi do łez nawet najbardziej wymagających widzów.

FOX Comedy to kanał przygotowany na polski rynek, nadający 24 godziny na dobę. Jest to nowa propozycja programowa, oferująca wybuchową mieszankę komedii i dobrego humoru. FOX Comedy przedstawi zarówno współczesne seriale komediowe, pokazywane widzom po raz pierwszy w Polsce, jak i popularne sitcomy, kultowe animacje dla dorosłych i wiecznie żywe klasyki. W ramówce kanału znajdą się najnowsze sezony seriali komediowych takich jak Jess i chłopaki, Głowa rodziny oraz Współczesna rodzina, Simpsonowie, Świat według Mindy czy Louie, a także wiele innych komediowych nowości.

[image-browser playlist="579715" suggest=""]

W efekcie tych zmian oferta telewizyjna FIC w Polsce będzie składała się z 2 kanałów rozrywkowych (FOX i FOX Comedy), 2 kanałów dokumentalnych (National Geographic Channel i Nat Geo Wild) – wszystkie dostępne także w wersjach HD oraz kanału dla dzieci BabyTV.

FIC jest obecny na polskim rynku od 2007 roku, oferując widzom flagowe kanały ze swojego portfolio pod markami FOX i National Geographic Channel. Siła tych globalnych brandów w połączeniu z lokalnym podejściem do oferty programowej i działań marketingowych kanałów, przyczyniły się do ugruntowania silnej pozycji FIC w branży zarówno w Polsce jak i w Europie. 

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj