Ostateczny zwiastun filmu "Star Wars: The Force Awakens" pokazano w USA w poniedziałkowy wieczór podczas Monday Night Football - meczu futbolu amerykańskiego, który transmitowany był na kanale ESPN. Mecz (a także oczywiście wspomniany zwiastun) obejrzało blisko 14 mln widzów, co dla ESPN jest jednym z najlepszych wyników w ostatnich tygodniach.
Czytaj także: "Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy" - analiza ostatecznego zwiastuna
Trailer filmu "Star Wars: The Force Awakens" sprawił, że media społecznościowe dosłownie eksplodowały. W trakcie pierwszej godziny od czasu emisji zwiastunu, wspomniało o nim na Facebooku 1,3 mln ludzi, którzy wymienili ze sobą 2,1 mln interakcji. Założyciel Facebooka - Mark Zuckerberg również krótko wypowiedział się na temat trailera i otrzymał taką oto odpowiedź:
Gorąco było też na Twitterze. Między 19:50 a 22:50 czasu amerykańskiego, na temat "Gwiezdnych wojen" napisano blisko 400 tys. tweetów. W momencie, gdy emitowano zwiastun po raz pierwszy, liczba tweetów zwiększyła się z 3700 na minutę do 17000 na minutę - co oznacza 283 tweety na sekundę.