„Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy” – gigantyczna popularność ostatniego zwiastuna
Ponad 13 mln Amerykanów obejrzało zwiastun filmu "Gwiezdne Wojny: Przebudzenie mocy" podczas meczu NFL na kanale ESPN.
Ponad 13 mln Amerykanów obejrzało zwiastun filmu "Gwiezdne Wojny: Przebudzenie mocy" podczas meczu NFL na kanale ESPN.
Ostateczny zwiastun filmu "Star Wars: The Force Awakens" pokazano w USA w poniedziałkowy wieczór podczas Monday Night Football - meczu futbolu amerykańskiego, który transmitowany był na kanale ESPN. Mecz (a także oczywiście wspomniany zwiastun) obejrzało blisko 14 mln widzów, co dla ESPN jest jednym z najlepszych wyników w ostatnich tygodniach.
Czytaj także: "Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy" - analiza ostatecznego zwiastuna
Trailer filmu "Star Wars: The Force Awakens" sprawił, że media społecznościowe dosłownie eksplodowały. W trakcie pierwszej godziny od czasu emisji zwiastunu, wspomniało o nim na Facebooku 1,3 mln ludzi, którzy wymienili ze sobą 2,1 mln interakcji. Założyciel Facebooka - Mark Zuckerberg również krótko wypowiedział się na temat trailera i otrzymał taką oto odpowiedź:
Gorąco było też na Twitterze. Między 19:50 a 22:50 czasu amerykańskiego, na temat "Gwiezdnych wojen" napisano blisko 400 tys. tweetów. W momencie, gdy emitowano zwiastun po raz pierwszy, liczba tweetów zwiększyła się z 3700 na minutę do 17000 na minutę - co oznacza 283 tweety na sekundę.
Źródło: EW.com / Fot. Lucasfilm
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1986, kończy 38 lat
ur. 1972, kończy 52 lat
ur. 1991, kończy 33 lat
ur. 1976, kończy 48 lat