Firma Nielsen przedstawiła nowy raport w kwestii oglądalności konkretnych produkcji w platformie Netflix - warto zaznaczyć, że dane odnoszą się jedynie do amerykańskich widzów i uwzględniają wyłącznie tych z nich, którzy korzystali z usługi za pomocą telewizorów. Wynika z nich, że film Cloverfield Movie został po trzech dniach od momentu premiery obejrzany przez średnio 2,8 mln osób w USA, by po tygodniu ten wynik ukształtował się na poziomie 5 mln osób. Dla porównania: debiutujący w platformie w grudniu zeszłego roku film Bright w ciągu pierwszych trzech dni emisji obejrzało 11 mln ludzi. Należy jednak zauważyć, że produkcja z Will Smith trafiła do oferty platformy w piątek, natomiast Cloverfield Movie w niedzielę 4 lutego, tuż po niespodziewanej zapowiedzi w przerwie finału Super Bowl. Jeszcze lepsze wyniki zanotował debiutujący 2 lutego serial Altered Carbon. Po 3 dniach obejrzało go średnio 3,7 mln Amerykanów, natomiast po tygodniu - 5,9 mln osób. Przypomnijmy, że w trakcie pierwszych trzech dni obecności w platformie 2. sezon Stranger Things obejrzało blisko 16 mln osób i to tylko w USA. Swego czasu Netflix określił metodologię firmy Nielsen mianem "niedokładnej" - chodziło właśnie o podawanie wyników oglądalności, które w rzeczywistości odnoszą się wyłącznie do Amerykanów korzystających z platformy za pomocą telewizora.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj