Ile osób zobaczyło Paradoks Cloverfield i Altered Carbon? Są badania
Firma Nielsen przedstawiła wyniki oglądalności produkcji Paradoks Cloverfield i Altered Carbon w amerykańskiej wersji platformy Netflix.
Firma Nielsen przedstawiła wyniki oglądalności produkcji Paradoks Cloverfield i Altered Carbon w amerykańskiej wersji platformy Netflix.
Firma Nielsen przedstawiła nowy raport w kwestii oglądalności konkretnych produkcji w platformie Netflix - warto zaznaczyć, że dane odnoszą się jedynie do amerykańskich widzów i uwzględniają wyłącznie tych z nich, którzy korzystali z usługi za pomocą telewizorów. Wynika z nich, że film Cloverfield Movie został po trzech dniach od momentu premiery obejrzany przez średnio 2,8 mln osób w USA, by po tygodniu ten wynik ukształtował się na poziomie 5 mln osób. Dla porównania: debiutujący w platformie w grudniu zeszłego roku film Bright w ciągu pierwszych trzech dni emisji obejrzało 11 mln ludzi. Należy jednak zauważyć, że produkcja z Will Smith trafiła do oferty platformy w piątek, natomiast Cloverfield Movie w niedzielę 4 lutego, tuż po niespodziewanej zapowiedzi w przerwie finału Super Bowl.
Jeszcze lepsze wyniki zanotował debiutujący 2 lutego serial Altered Carbon. Po 3 dniach obejrzało go średnio 3,7 mln Amerykanów, natomiast po tygodniu - 5,9 mln osób. Przypomnijmy, że w trakcie pierwszych trzech dni obecności w platformie 2. sezon Stranger Things obejrzało blisko 16 mln osób i to tylko w USA.
Swego czasu Netflix określił metodologię firmy Nielsen mianem "niedokładnej" - chodziło właśnie o podawanie wyników oglądalności, które w rzeczywistości odnoszą się wyłącznie do Amerykanów korzystających z platformy za pomocą telewizora.
Źródło: Variety / zdjęcie główne: Netflix
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat