Variety.com ujawniło kwotę, jaką Sony wydało w USA na spoty telewizyjne promujące ich film. Premiera już niedługo.
Dziennikarze Variety powołują się na informacje zatrudnionej firmy analitycznej iSpot.tv. Według nich Columbia Pictures (należy do Sony) w samych Stanach Zjednoczonych wydało 5,71 mln dolarów na 1374 emisje spotów
Spider-Man: Homecoming w 40 stacjach telewizyjnych w tygodniu 26 czerwca - 2 lipca. Łącznie na taką formę promocji w USA wydano 22,98 mln dolarów.
Czytaj także: Jaki plan ma Marvel na Spider-Mana?
Na drugim miejscu w tym tygodniu jest
War for the Planet of the Apes. We wspomnianym tygodniu wydano 5,48 mln dolarów na 1660 emisji w 47 amerykańskich stacjach. Łącznie na taką formę promocji w USA wydano 20,02 mln dolarów.
W tym tygodniu w TOP 5 są jeszcze następujące filmy:
Premiera filmu w USA już w piątek.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h