Dziennikarze Variety powołują się na informacje zatrudnionej firmy analitycznej iSpot.tv. Według nich Columbia Pictures (należy do Sony) w samych Stanach Zjednoczonych wydało 5,71 mln dolarów na 1374 emisje spotów Spider-Man: Homecoming w 40 stacjach telewizyjnych w tygodniu 26 czerwca - 2 lipca. Łącznie na taką formę promocji w USA wydano 22,98 mln dolarów. Czytaj także: Jaki plan ma Marvel na Spider-Mana? Na drugim miejscu w tym tygodniu jest War for the Planet of the Apes. We wspomnianym tygodniu wydano 5,48 mln dolarów na 1660 emisji w 47 amerykańskich stacjach. Łącznie na taką formę promocji w USA wydano 20,02 mln dolarów. W tym tygodniu w TOP 5 są jeszcze następujące filmy: Premiera filmu w USA już w piątek.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj