Ile wydano na reklamę telewizyjną Spider-Man: Homecoming?
Variety.com ujawniło kwotę, jaką Sony wydało w USA na spoty telewizyjne promujące ich film. Premiera już niedługo.
Variety.com ujawniło kwotę, jaką Sony wydało w USA na spoty telewizyjne promujące ich film. Premiera już niedługo.
Dziennikarze Variety powołują się na informacje zatrudnionej firmy analitycznej iSpot.tv. Według nich Columbia Pictures (należy do Sony) w samych Stanach Zjednoczonych wydało 5,71 mln dolarów na 1374 emisje spotów Spider-Man: Homecoming w 40 stacjach telewizyjnych w tygodniu 26 czerwca - 2 lipca. Łącznie na taką formę promocji w USA wydano 22,98 mln dolarów.
Czytaj także: Jaki plan ma Marvel na Spider-Mana?
Na drugim miejscu w tym tygodniu jest War for the Planet of the Apes. We wspomnianym tygodniu wydano 5,48 mln dolarów na 1660 emisji w 47 amerykańskich stacjach. Łącznie na taką formę promocji w USA wydano 20,02 mln dolarów.
W tym tygodniu w TOP 5 są jeszcze następujące filmy:
- Despicable Me 3 - 5,17 mln dolarów (łącznie 33,6 mln dolarów)
- Valérian et la Cité des Mille Planètes - 4,52 mln dolarów (łącznie 9,96 mln dolarów)
- The House - 4,05 mln dolarów (łącznie 17,8 mln dolarów)
Premiera filmu w USA już w piątek.
Źródło: variety.com / zdjęcie główne: materiały prasowe
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat