Ile wydano na reklamę telewizyjną Spider-Man: Homecoming?
Variety.com ujawniło kwotę, jaką Sony wydało w USA na spoty telewizyjne promujące ich film. Premiera już niedługo.
Variety.com ujawniło kwotę, jaką Sony wydało w USA na spoty telewizyjne promujące ich film. Premiera już niedługo.
Dziennikarze Variety powołują się na informacje zatrudnionej firmy analitycznej iSpot.tv. Według nich Columbia Pictures (należy do Sony) w samych Stanach Zjednoczonych wydało 5,71 mln dolarów na 1374 emisje spotów Spider-Man: Homecoming w 40 stacjach telewizyjnych w tygodniu 26 czerwca - 2 lipca. Łącznie na taką formę promocji w USA wydano 22,98 mln dolarów.
Czytaj także: Jaki plan ma Marvel na Spider-Mana?
Na drugim miejscu w tym tygodniu jest War for the Planet of the Apes. We wspomnianym tygodniu wydano 5,48 mln dolarów na 1660 emisji w 47 amerykańskich stacjach. Łącznie na taką formę promocji w USA wydano 20,02 mln dolarów.
W tym tygodniu w TOP 5 są jeszcze następujące filmy:
- Despicable Me 3 - 5,17 mln dolarów (łącznie 33,6 mln dolarów)
- Valérian et la Cité des Mille Planètes - 4,52 mln dolarów (łącznie 9,96 mln dolarów)
- The House - 4,05 mln dolarów (łącznie 17,8 mln dolarów)
Premiera filmu w USA już w piątek.
Źródło: variety.com / zdjęcie główne: materiały prasowe
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat