Doszło do wpadki promocyjnej ze strony Sony Pictures. Nieoczekiwanie wrzucono krótkie wideo promujące Spider-Man: No Way Home, ale chwilę później je usunięto. W sieci jednak nic nie ginie.
"Wyciek" animowanego logo
Spider-Man: Bez drogi do domu nastąpił na oficjalnym koncie w mediach społecznościowych Sony Pictures w Argentynie. Ktoś omyłkowo wrzucił i dłuższą chwilę później usunął, gdy okazało się, że najpewniej to w tej chwili iść nie powinno. Wideo zdradza hiszpański tytuł, który brzmi
Spider-Man: Sin Camino a Casa, który w tłumaczeniu miałby oznaczać: to samo, co w oryginale. Jednak to nie to przykuło uwagę fanów MCU.
Na samym końcu widzimy dziwną animowaną usterkę logotypu, która wywołała gigantyczną falę spekulacji w sieci. Gdy zaczęto ten dziwny zgrzyt analizować, okazało się, że logo zmienia kolor na czerwony i potem z powrotem na niebieski. Najpopularniejszą teorią jest nawiązania do popsutego multiwersum, które będzie kluczem w nowych historiach Kinowego Uniwersum Marvela. Skoro jest one popsute, być może zmiana logo sugeruje pokazanie logo z alternatywnego świata równoległego. Inni sądzą, że kolor może też nawiązywać do Doktora Strange'a i Scarlet Witch. Podobny efekt zastosowano w filmie
Spider-Man Uniwersum,
Zobaczcie i oceńcie sami.
https://twitter.com/nwhtoms/status/1404471854635667456
https://twitter.com/Helltherso/status/1404441404529512448
Na razie nie wiadomo, kiedy ruszy oficjalna promocja filmu. Premiera w grudniu 2021 roku.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h