Produkcja zgromadziła przed telewizorami 6,89 mln widzów, przy współczynniku 2.4. Wpływ na ten 8-procentowy wzrost mógł mieć crossover z filmem Thor: Mroczny świat, który zainteresował nieco większą widownię w przedziale 18-49. Oglądalność Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. od dnia premiery wygląda następująco:

  • 1x01 - 12,12 mln (4.7)
  • 1x02 -  8,66 mln (3.3)
  • 1x03 -  7,87 mln (2.9)
  • 1x04 -  7,85 mln (2.8)
  • 1x05 -  7,39 mln (2.7)
  • 1x06 -  7,03 mln (2.5)
  • 1x07 -  6,63 mln (2.2)
  • 1x08 -  6,89 mln (2.4)

We wtorkowy wieczór najwięcej widzów potraciły produkcje emitowane na NBC. Spadek "The Voice" automatycznie wpłynął na oglądalność Chicago Fire (7,49 mln, 1.9), który zanotował najniższą widownię od początku emisji.

godz. stacja program TV (19.11.2013) oglądalność 18-49 %
20:00 CBS NCIS
19,66 mln 3.0 +5%
  ABC Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. 6,89 mln 2.4 +8%
NBC "The Biggest Looser" 6,49 mln 1.9 0%
FOX Dads 3,21 mln 1.3 +7%
CW Album Release Party: Lady Gaga 0,86 mln 0.3 --
20:30 FOX Brooklyn Nine-Nine 3,36 mln 1.5 +7%
 21:00 CBS NCIS: Los Angeles 14,99 mln 2.5 +5%
NBC "The Voice" 11,65 mln 3.2 -7%
ABC The Goldbergs
5,03 mln 1.6 -6%
FOX New Girl 3,26 mln 1.7 0%
CW Supernatural
2,01 mln 0.9 +11%
21:30 FOX The Mindy Project 2,40 mln 1.2 0%
 22:00 CBS Person of Interest
12,28 mln 2.0 0%
NBC Chicago Fire 7,49 mln 1.9 -13%
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj