Repertuar kin Nowość Program TV

Konkursy

Konkurs zakończył się 27.11.2018, o godz. 18:00.

Wąsata kampania Movember Polska 2018 – zrób to dla jaj! [KONKURS]

W listopadzie odbędzie się 5. edycja akcji Movember w Polsce, której portal naEKRANIE.pl patronuje. Celem tego międzynarodowego ruchu jest zwiększanie świadomości na temat chorób nowotworowych wśród mężczyzn. By jeszcze intensywniej wypromować akcję, wraz z mustache.pl zorganizowaliśmy konkurs...

Przypomnijmy: w ramach polskiej kampanii Movember od 2 listopada do 2 grudnia w sześciu miastach zorganizowane zostaną darmowe badania USG jąder, a także – po raz pierwszy – badania poziomu PSA, czyli tzw. markera nowotworowego prostaty.

– Polskie obchody ruchu Movember są unikalne na skalę światową. Jako organizatorzy wyszliśmy poza cel edukacyjny i daliśmy mężczyznom możliwość udziału w bezpłatnych badaniach profilaktycznych USG. Jest to jednak rodzaj badania adresowany przede wszystkim do mężczyzn przed czterdziestką. W związku z tym, że zgłaszało się do nas również wielu panów po czterdziestym roku życia, postanowiliśmy zacząć realizować badania również dla nich – tłumaczy Jakub Kajdaniuk z Fundacji Kapitan Światełko. – Dzięki współpracy z firmą Diagnosis S.A. w tym roku na naszych spotkaniach będzie można również przebadać się pod kątem zmian w prostacie, poprzez szybkie badanie krwi, którego wyniki dostępne są w kilka minut – dodaje.

Według raportu Nationale-Nederlanden „Miej serce do zdrowia” chociaż 79 proc. mężczyzn jest przekonanych o skuteczności ogólnych działań profilaktycznych, to tylko co czwarty uważa, że sam powinien je wykonywać.

– Od lat jesteśmy zaangażowani w promowanie profilaktyki zdrowotnej poprzez działania własne oraz współpracę z partnerami społecznymi. Zachęcamy do regularnych badań profilaktycznych i prowadzenia zdrowego stylu życia – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden. – Zauważamy, że choć świadomość Polaków w tym zakresie rośnie, to jednak częściej wśród kobiet. Akcja Movember ma ośmielać mężczyzn do rozmów na temat swojego stanu zdrowia oraz regularnych badań – dodaje.

Tegoroczna akcja jest trzecią edycją bezpłatnych badań dla mężczyzn w Polsce, zrealizowaną wspólnie przez Fundację Kapitan Światełko, Nationale-Nederlanden, Bayer Polska i Diagnosis S.A.

Jeśli chcecie pomóc nam podpromować tę akcję, zachęcamy Was do udziału w naszym konkursie!
Sprawa jest prosta: wymieńcie Waszą TOP 3 ulubionych filmowych/serialowych/książkowych wąsaczy i napiszcie, za co ich uwielbiacie – odpowiedzi wyślijcie na nasz konkursowy adres: [email protected]. W tytule maila napiszcie: MOVEMBER! Wybierzemy trzy najfajniejsze propozycje.

Do wygrania 3 widoczne wyżej koszulki promujące akcję (do wyboru: męska/żeńska i rozmiar!); za 5 dni odezwiemy się do zwycięzców mailowo prosząc o dane adresowe, na które mustache.pl wyśle koszulki. Powodzenia! Cel jest szlachetny 🙂

Co o tym sądzisz?