15-lecie LEGO® STAR WARS™ – konkurs z atrakcyjnymi nagrodami – wyniki
Hatak.pl zaprasza do konkursu z okazji 15-lecia marki LEGO® Star Wars™, w którym do wygrania atrakcyjne zestawy klocków LEGO.
Hatak.pl zaprasza do konkursu z okazji 15-lecia marki LEGO® Star Wars™, w którym do wygrania atrakcyjne zestawy klocków LEGO.
W 2014 roku mija 15 lat, kiedy z linii produkcyjnej LEGO zeszły pierwsze kosmiczne zestawy odwzorowujące świat Jedi i Sithów. Połączenie dwóch ikon popkultury - kultowej sagi science-fiction „Gwiezdne Wojny” i markowych klocków okazało się strzałem w dziesiątkę. W każdej minucie, na świecie kupowanych jest średnio 30 zestawów LEGO® Star Wars™, a do końca 2013 roku sprzedano globalnie niemal 200 milionów zestawów. W tym roku, tradycyjnie pojawiły się nowe propozycje m.in. kolekcja mikromyśliwców i cztery rozbudowane super pojazdy, a z okazji 15. urodzin hitowej serii firma LEGO organizuje wielkie imprezy w centrach handlowych największych miast Polski. Na pierwszą z nich w Warszawie 27 kwietnia przybyło ponad 25 tysięcy osób!
Pierwszy zestaw oparty na licencji kosmicznej sagi, w której walczą ze sobą siły jasnej i ciemnej strony Mocy, firma LEGO wyprodukowała z okazji premiery filmu „Gwiezdne wojny: Mroczne widmo” w 1999 roku. Od tamtej pory na rynku pojawiły się aż 323 zestawy nawiązujące do epizodów I-VI, serialu animowanego „Wojny klonów”, gry komputerowej „Stara republika” oraz licznych komiksów i powieści. LEGO® Star Wars™, jak żadna inna seria, podbiła w równym stopniu serca dzieci, co dorosłych. - Z LEGO® Star Wars™ dzieci mogą bez końca oddawać się galaktycznej zabawie, odtwarzać ulubione sceny z filmów lub kreować własne przygody gwiezdnych bohaterów. Z kolei dla współczesnych ojców to najlepszy sposób na twórcze spędzenie czasu z potomkiem oraz powrót do własnego dzieciństwa, gdy sami jako mali chłopcy bawili się LEGO i oglądali „Gwiezdne wojny”. Żadna inna zabawka nie łączy tak mocno świata dorosłych ze światem dziecka, rozwijając w najmłodszych pomysłowość i wyobraźnię, ucząc wytrwałości i logicznego myślenia, a dzięki osiągniętemu celowi, budując jego poczucie wartości - mówi Katarzyna Śmietanka, Associate Marketing Manager w LEGO Polska, odpowiedzialna za markę LEGO® Star Wars™.
Miliony osób na całym świecie łączy wspólne doświadczenie budowania modeli gwiezdnego uniwersum z ikonicznych już setów m.in. Death Star™, Star Destroyer™ czy najbardziej spektakularnego ze wszystkich serii LEGO - Millennium Falcon™, który składa się z 5.195 elementów i w całości mierzy ponad metr długości! W zestawach nie brakuje minifigurek przedstawiających legendarnych filmowych bohaterów, m.in. Yodę, Dartha Vadera, Hana Solo, Obiego-Wan Kenobiego, księżniczkę Leię, niepozorne droidy czy walecznych szturmowców. Pierwszy ludzik z kolekcji, Luke Skywalker, był zarazem pierwszym w historii spersonifikowanym ludzikiem LEGO, wyprodukowanym na licencji. Z kolei Yoda to pierwsza minifigurka z krótkimi i nieruchomymi nogami, a Kit Fisto i Jar Jar Binks to jedne z pierwszych, dla których zmieniono charakterystyczną głowę ludzika LEGO, aby oddać ich nietypową, kosmiczną fizjonomię. Szereg postaci ma wartość kolekcjonerską, bowiem pojawiły się tylko w jednym zestawie, np. Pilot Republiki, zielony Gunganin, rycerz Jedi Bob czy droid R2-R7.
Wszechświat „Gwiezdnych wojen” to barwne, pełne zachwycających szczegółów uniwersum, a kolorowe klocki LEGO odtwarzają je ze wszystkimi detalami - od czujników celowniczych promu Imperatora Palpatine’a po charakterystyczne, jasne włosy minifigurki Luka Skywalkera z epizodu, gdy przebrany za szturmowca ratuje księżniczkę Leię. - Zaprojektowanie prototypu nowego modelu LEGO® Star Wars™ zajmuje - w zależności od stopnia skomplikowania - od jednego popołudnia do nawet tygodnia. Nad powstaniem każdego zestawu pracuje kilkunastoosobowy zespół doświadczonych specjalistów – wyjaśnia Katarzyna Śmietanka.
Wokół kolekcji LEGO® Star Wars™ powstała wielka fanowska społeczność, która łączy pokolenia, pokonuje bariery kulturowe i językowe. Coraz liczniejsi miłośnicy klockowej wersji międzygalaktycznych przygód gromadzą się na zlotach i konwentach, budują autorskie konstrukcje, tworzą krótkie filmiki i śledzą wszelkie wydarzenia związane z ulubionymi zabawkami. Jednym z nich było wystawienie w 2013 roku na nowojorskim Times Square dzieła 32 LEGO Master Builderów, którzy w 4 miesiące zbudowali replikę myśliwca X-Wing w skali 1:1, wykorzystując do tego 5.335.200 klocków! Ten pojazd o 13 metrach długości i rozpiętości skrzydeł został okrzyknięty przez magazyn Wired największym modelem z klocków LEGO, jaki kiedykolwiek zbudowano.
- W czasach, gdy mody równie szybko przychodzą, co odchodzą, niesłabnąca od 15 lat popularność LEGO® Star Wars™ to prawdziwy fenomen. Wyjątkowa jest także aktywność naszych fanów i chęć dzielenia się swoją pasją z innymi. Dlatego korzystając z okazji jubileuszu serii, chcemy zaprosić wszystkich jej miłośników do wspólnej zabawy podczas otwartych urodzinowych imprez, które organizujemy w centrach handlowych w wielu miastach. Podczas pierwszej z nich, w kwietniu w Warszawie świętowało z nami 25.000 małych i dużych fanów LEGO® Star Wars™. Następne zaplanowaliśmy na drugą połowę roku. Kalendarz wydarzeń będzie dostępny na www.LEGO.com. – mówi Katarzyna Śmietanka.
Podczas imprez gry i zabawy prowadzą profesjonalni animatorzy w strojach Star Wars™. Dzieci mogą budować z klocków LEGO ogromne figury m.in. Dartha Vadera™ i Mistrza Yody, zaprojektować i stworzyć własne statki kosmiczne oraz brać udział w konkursach i wygrywać atrakcyjne zestawy LEGO® Star Wars™, wprowadzone na rynek w tym roku. W specjalnych strefach relaksu wyświetlane są animowane filmy LEGO® Star Wars™, a w strefie foto, dzieci mogą robić sobie zdjęcia z postaciami z „Gwiezdnych wojen”. Podczas eventów pokazywane są również najciekawsze modele z klocków LEGO® Star Wars™. Nie braknie także atrakcji dla najmłodszych - w specjalnym sektorze LEGO® DUPLO®. Dodatkowo każde dziecko otrzymuje imienny dyplom uczestnictwa w obchodach 15-lecia LEGO® Star Wars™.
W tegorocznej ofercie LEGO® Star Wars™ zaproponowano serię Mikromyśliwców - 6 najpopularniejszych statków i pojazdów bojowych w mikroskali (nr katalogowe zestawów 75028-33) w rekomendowanej cenie 39,99 PLN, 4 rozbudowane superpojazdy (75038-41) - 129,99 PLN, Battle Packi z duża ilością figurek (75034-37) - od 59,99 do 89,99 PLN oraz zestawy klasyczne tj. „Maszyna krocząca AT-AP” (75043) i „Statek Droidów” (75042) - 229,99 PLN. Z okazji 15-lecia marki LEGO® Star Wars™ stworzono także specjalny logotyp z minifigurką Dartha Vadera.
Kultowa i przebogata oferta LEGO® Star Wars™ to nie tylko klocki, ale i najróżniejsze gwiezdno-wojenne gadżety: duże, ponad 15-centymetrowe figurki, breloczki, zawieszki, zegarki, magnesy, długopisy i gry komputerowe.
Niech moc LEGO® Star Wars™ będzie z Wami!
Co należy zrobić?
Wystarczy zapoznać się z regulaminem i odpowiedzieć na pytanie konkursowe:
W której z krótkometrażówek LEGO Star Wars Boba Fett polował na Jar Jar Binksa?
LEGO Star Wars - Bombad Bounty
Zestawy klocków i figurek otrzymują:
Barbara Lisiecka
Joanna Sawicka
Renata Gleń
Karolina Zjawiona
Tomasz Baranowski
SPONSOREM NAGRÓD JEST LEGO
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1971, kończy 53 lat
ur. 1964, kończy 60 lat
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1974, kończy 50 lat