
Klon Kukiego powrócił i szuka tajemniczej kostki do gry. Wraz ze służącymi mu robotami włamuje się do Galerii Globo. O włamanie zostaje oskarżony Kuki i musi uciekać z domu. Odnajduje kostkę, która ma potężną moc, lecz wciąga posiadacza do niebezpiecznej gry. Kuki, Gabi i Blubek wyruszają na poszukiwanie klona. Prowadzi ich skorpion zdrajca. Kuki i przyjaciele zostają porwani do podziemnej twierdzy klona. Muszą pokonać olbrzymie roboty, sterowane nietoperze i pułapki skorpiona. Ta wyprawa okaże się grą, którą nie łatwo jest wygrać.
Przygodowa powieść o szybkim tempie i zaskakujących pomysłach. A także o pechu, szczęściu i przyjaźni…
Premiera (Świat)
30 września 2013Premiera (Polska)
7 października 2013Liczba stron
464Autor:
Andrzej MaleszkaGatunek:
PowieśćWydawca:
Polska: Społeczny Instytut Wydawniczy Znak

