Celem jest naturalnie zwiększenie znaczenia marki w popkulturze. Wśród produktów znajdziemy m.in. powieść autorstwa Petera Grimsdale'a, która przybliży nam historię bohaterskiego oddziału z Battlefield 4, a także art book wydawnictwa Titan Books, który ukaże się w standardowej oraz limitowanej edycji. Prima Games z kolei dostarczy szereg poradników do gry. A to jedynie ułamek tego, czego możemy się spodziewać w związku z tą franczyzą.
W niedalekiej przyszłości oczekiwać możemy także licencjonowanych kontrolerów dla konsol PS3 i X360, a także podkładek pod mysz. Producent urządzeń peryferyjnych i akcesoriów dla graczy, firma Razer, wprowadzi natomiast do sklepów klawiatury, myszki i headsety sygnowane logo "Battlefield". W jej ofercie znajdą się także torby i obudowy do iPhone'ów.
Zwolennicy growej mody także znajdą coś dla siebie. Kalifornijski producent odzieży dla graczy, czyli firma Jinx, zadba o to, aby miłośnicy sieciowego strzelania mogli ubrać się w produkty związane z ich ulubioną grą - t-shirty, bluzy z kapturem, czapki, a także łańcuszki do kluczy i nieśmiertelniki.
Wciąż mało? A co powiecie na ogromne artworki i tapety ścienne, które nabędziecie z kolei w sklepach internetowych Cook & Becker oraz Walls360.
Jeśli nie przepadacie za ozdabianiem ścian, to może zainteresuje was przystrojenie komórek i tabletów? Bigben Interactive wypuści związane z marką obudowy do wspomnianych urządzeń.
Premiera Battlefield 4 przewidziana jest na 1 listopada.