„Secret Service”: Tak będą wyglądać gracze za 50 lat
W sieci pojawiła się fantastyczna reklama zapowiadająca powrót czasopisma. "Secret Service" to jeden z najsłynniejszych polskich magazynów o tematyce gier w historii.
W sieci pojawiła się fantastyczna reklama zapowiadająca powrót czasopisma. "Secret Service" to jeden z najsłynniejszych polskich magazynów o tematyce gier w historii.

"Secret Service" to jedno z najpopularniejszych polskich czasopism komputerowych, na którym wychowało się pokolenie graczy urodzonych w latach 80. Wydawane było przez 9 lat od marca 1993 roku.
W ramach promocji powrotu czasopisma przygotowano świetną reklamę. Jej reżyserem jest Wojtek Jeżowski. W rozmowie z naszym portalem zdradził, że inspiracją była promocja "Halo 3", w której w spocie obsadzono starszych aktorów w rolach weteranów wojny opowiadających o walce.
[video-browser playlist="615842" suggest=""]
Zapowiedź "Secret Service" jest naszpikowana smaczkami. Reżyser mówi, że zależało im na oparciu na nostalgii oraz wprowadzeniu elementów rozpoznawalnych dla grupy graczy, na których im zależy. Chcieli pokazać, jak współczesne pokolenie graczy, do których Jeżowski sam siebie zalicza, może wyglądać za te 50 lat.
Efekt wyszedł znakomity, nostalgiczny i zabawny, gdy odkryje się zawarte tutaj miłe drobiazgi.



naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1991, kończy 34 lat
ur. 1948, kończy 77 lat
ur. 1966, kończy 59 lat
ur. 1992, kończy 33 lat
ur. 1957, kończy 68 lat

