Rozdajemy „Hyperversum” Cecilii Randall – wyniki
Hatak.pl i zapraszają wszystkich do wzięcia udziału w konkursie, w którym możecie wygrać arcyciekawą powieść "Hyperversum" opowiadającą o wirtualnej grze fantasy.
Hatak.pl i zapraszają wszystkich do wzięcia udziału w konkursie, w którym możecie wygrać arcyciekawą powieść "Hyperversum" opowiadającą o wirtualnej grze fantasy.
O książce:
Rodzice ostrzegali cię przed spędzaniem całego wolnego czasu w wirtualnym świecie gier komputerowych? Mieli rację...
Sześcioro przyjaciół: Ian, Daniel, Jodie, Martin, Donna i Carl, wskutek tajemniczego sztormu przenosi się poprzez zaawansowaną technologicznie grę RPG do XIII-wiecznej Francji. Droga powrotna wydaje się zamknięta na zawsze, zatem muszą szybko nauczyć się, jak przetrwać w średniowiecznym świecie.
Tymczasem udaje im się przede wszystkim zyskać nowych wrogów - już drugiego dnia trafiają do więzienia, schwytani przez znanego z okrucieństwa angielskiego szeryfa Jerome'a Derangale'a znanego jako Sans-pitié... A to dopiero początek przygody.
Ian, najstarszy z całej grupy, musi przyjąć na siebie rolę opiekuna swoich towarzyszy. Czy jednak uda mu się ustrzec przyjaciół przed niebezpieczeństwami, które na nich czyhają, skoro sam wplątał się w intrygę na najwyższym szczeblu?
Oszałamiający świat średniowiecznych turniejów, pościgi i pojedynki na miecze, polowania, dworski przepych, spisek zdrajców korony i niemożliwa miłość... teraz możesz przeżyć to naprawdę.
Hyperversum. Daj się wciągnąć. Bestseller we Włoszech, sprzedaż wszystkich trzech części przekroczyła 1,5 mln egzemplarzy.
Co to w ogóle jest Hyperversum?
Hyperversum to akronim hyper universum – hiperwszechświata. Był to najlepszy dostępny na rynku produkt rozrywkowy, doceniony przez miliony graczy na całym świecie.
Światy tworzone przez Hyperversum były naprawdę realistyczne i dopracowane w każdym szczególe. Prosty wizjer 3D i rękawiczki z optycznego włókna, które można było już podłączyć do każdego komputera, pozwalały graczowi na przeżycie przygody z subiektywnej perspektywy. Grze towarzyszyła iluzja, że naprawdę jest się istniejącą w niej postacią. Wystarczyło poruszyć rękami lub głową, by zrobiła ona to samo co gracz. Niektóre ruchy palców w rękawiczkach z optycznego włókna kontrolowały bardziej skomplikowane ruchy postaci, takie jak marsz, bieg, skoki czy pochylanie się. W słuchawkach można było też usłyszeć doskonale odtworzone dźwięki.
Byłaby to naprawdę kompletna iluzja, gdyby tylko odtworzono jeszcze zmysły dotyku, smaku i węchu. Niestety gracz musiał zadowolić się udawanym ruchem i dotykaniem przedmiotów, podczas gdy w rzeczywistości jedynie siedział przed komputerem i wyobrażał sobie smaki i zapachy, które czuła jego postać.
W zamian jednak system pozwalał na jednoczesne podłączanie się wielu graczy, także przez internet, dzięki czemu przyjaciele mogli razem odtwarzać wspólny scenariusz, odgrywając jedną z nieskończonej liczby przygód oferowanych przez system lub spersonalizowanych przez któregoś z graczy.
Oczywiście każdy użytkownik mógł tworzyć swoją postać całkowicie dowolnie.
Co należy zrobić, aby wygrać "Hyperversum" ?
Wystarczy zapoznać się z regulaminem konkursu i odpowiedzieć na proste pytania:
1. Która to z kolei publikacja Cecilii Randall?
Pierwsza
2. Podaj pseudonim pisarski autorki "Hyperversum".
Cecilia Randazzo
Książki otrzymują:
Karol Grześkowiak
Monika Grzywna
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat