"The Witcher 3: Wild Hunt" w wersji na PC doczekał się już aktualizacji, która usprawnia rozgrywkę i poprawia wizualnie projekt. Stosowny patch w wydaniu na konsole PlayStation 4 oraz Xbox One jest już w przygotowywaniu. Wersja konsolowa łatki ma także otrzymać zwiększoną czcionkę, tak, aby opisy zadań były bardziej czytelne. Czytaj także: CD Projekt RED przyznaje się do downgrade’u gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon”
Szczegółowa lista zmian znajduje się poniżej:
-Poprawa stabilności gry i interfejsu użytkownika, -Ogólna poprawa wydajności, optymalizacja wydajności podczas przerywników filmowych, -Redukcja nagłego pojawiania się roślin po zmianie parametru gęstości roślinności, -Poprawa wydajności systemu Nvidia Hairworks, -Podniesienie wartości filtrowania anizotropowego do x16 na poziomie Ultra, -Rozszerzenie możliwości modyfikacji filtra ostrości z wł/wył na wył/Niskie/Wysokie, -Poprawne wyświetlanie krwi na wodzie, -Poprawa błędu, który umożliwiał strzelanie z kuszy do przyjaznych NPC, -Poprawa menu, -Poprawa błędu, który powodował problemy z regeneracją wytrzymałości podczas sprintu, -Poprawa błędu, który powodował blokowanie się kursora podczas przewijania mapy, -Poprawa ostrości mapy świata, -Poprawa responsywności gry podczas korzystania z klawiatury, -Poprawa brakujących tłumaczeń w interfejsie użytkownika, -Poprawa rzadkiego błędu występującego podczas wybierania dialogu, -Rostan Muggs powraca, -Poprawa mniejszych błędów związanych z efektami dźwiękowymi.
W konsolowej wersji gry zostanie również wyeliminowany błąd, który powodował zawieszenie gry w trakcie przygotowywania kart do rozgrywki w gwinta.
 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj