Przedstawiciele Multikina poinformowali, że we współpracy z firmą LSI Software S.A., udało się wyeliminować awarię drukarek fiskalnych. Dzięki temu od 3 stycznia 2020 roku, widzowie mogą kupować bilety i przekąski zarówno on-line jak i tradycyjnie - w kasach biletowych i barowych. Komentarz do zaistniałej sytuacji udzielił Mariusz Spiszk, Członek Zarządu Multikino:
Mając na względzie dobro naszych klientów, nie chcieliśmy czekać na pomoc serwisu od dostawcy drukarek, które uległy awarii, dlatego natychmiast zdecydowaliśmy się na zakup nowego sprzętu. Jesteśmy bardzo wdzięczni firmie LSI Software S.A. za wsparcie i niezwykle sprawne działanie, które pozwoliło wznowić sprzedaż biletów na terenie naszych kin w ciągu doby od zaistnienia usterki. Nowe drukarki, które pojawiły się w naszych multipleksach, nie tylko umożliwiły nam już dziś normalną sprzedaż biletów w kasach, ale dodatkowo spełniają one też standardy nakładane przez nowe regulacje prawne, które zaczną obowiązywać w czerwcu 2020 roku – wyjaśnia Mariusz Spisz, Członek Zarządu Multikino S.A.
Dzięki szybkiej interwencji i sprawnemu działaniu już 2 stycznia w prawie wszystkich kinach sieci Multikino niedziałające drukarki zostały wymienione na nowe (w kilku ostatnich lokalizacjach wymiana zakończy się dziś wczesnym popołudniem) - czytamy w komunikacie prasowym.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj