Bird Box to nowy film platformy Netflix wyreżyserowany przez Susanne Bier. Produkcja zadebiutowała zaledwie kilka dni temu i już teraz osiągnęła świetne wyniki jeśli chodzi o oglądalność. Z nowych danych wynika, że aż 45 037 125 użytkowników obejrzało film w pierwszych siedmiu dniach od jego premiery - jest to na tyle imponujące, że informacją podzielił się sam Netflix, który jest znany z tego, że z reguły nie zdradza wyników liczbowych dotyczących swoich produkcji. Wynik Nie otwieraj oczu jest rekordowy - to najlepsza oglądalność w ciągu tygodnia od premiery jeśli chodzi o wszystkie filmy oryginalne Netflixa. Zarząd uważa też, że jest to świetny przykład na to, jak globalne zasięgi ma w tej chwili ich platforma. Wynik filmu trudno przełożyć na hipotetyczne zyski w box office, jednak analitycy uważają, że byłyby to setki milionów dolarów - przy założeniu, że każda z osób obejrzałaby film w kinie płacąc średnią cenę biletu. Oczywiście Netflix nie zdradza, jak dokładnie policzono oglądalność filmu Netflixa - nie wiadomo, czy wystarczyło włączyć kilka minut, by już trafić do grona 45 mln oglądających. Nie jest też pewne jaki odsetek widzów celowo sięgnął po film, a u ilu włączył się on z opcji autoplay. Przypomnijmy, że fabuła skupia się na Malorie, która walczy o przetrwanie dla siebie i dwójki swoich dzieci. Akcja rozgrywa się w świecie, w którym tajemnicza siłą dziesiątkuje ludzkość – każdy, kto zobaczy potwora, zginie. Malorie chce przedostać się do bezpiecznego miejsca, jednak w tym celu musi przetrwać dwudniową niebezpieczną podróż z zasłoniętymi oczami. W roli głównej występuje Sandra Bullock.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj