"Inversion" to TPP co-op shooter łączący w sobie uderzeniową dawkę akcji z rewolucyjnym systemem manipulacji grawitacją. Przy pomocy specjalnej broni o nazwie Grappler, gracze będą mogli kontrolować grawitację i wykorzystywać ją do własnych celów. Grappler może być używany w rozmaitych sytuacjach bojowych do przemieszczania ogromnych obiektów, które posłużą nam za osłonę lub pocisk, w ten sam sposób możemy ujawnić ukrytych przeciwników i skutecznie ich unieszkodliwić. Grappler stanowi także kluczowy przedmiot w sytuacjach taktycznych ponieważ pozwala dowolnie podnosić i przenosić obiekty, tworząc dogodne dla siebie osłony. W tej grze bezgraniczna potęga grawitacji jest całkowicie na skinienie gracza. Ponadto "Inversion" jest jedną z pierwszych gier dysponujących systemem destrukcji Havok, który obdarza gracza szerokimi możliwościami w zakresie niszczenia otoczenia i osłon przeciwnika.
W niedalekiej przyszłości pokój, którym cieszyła się ludzkość, rozpada się w wyniku inwazji nieznanego dotąd wroga o nazwie Lutadore. Uzbrojeni po zęby w futurystyczną broń manipulującą grawitacją, Lutadore zdołali z łatwością przełamać obronę miasta. Co więcej, w następstwie inwazji na tereni miasta mają miejsce tajemnicze anomalie. Niektóre jego rejony znalazły się w stanie nieważkości, w innych odwrócone zostały kierunki, pogrążając postawiony na głowie świat w chaosie. Wcielając się w Davisa Russela, porywczego 28-letniego glinę lub w Leo Delgado, sąsiada Davisa, gracze wyruszą poprzez zniszczone wojną i zdeformowane ulice ich rodzinnego miasta na poszukiwaniu zaginionego dziecka Davisa. [opis dystrybutora]
Premiera (Świat)
5 czerwca 2012Premiera (Polska)
13 lipca 2012Gatunek:
Gra akcji, TPPDeveloper:
Saber InteractiveSilnik:
Saber3D engine v.S4Platforma:
PS3, PC, Xbox 360Wydawca:
Polska: Cenega Świat: Namco Bandai Games