AKTUALIZACJA 2: Polski oddział firmy Disney skomentował poniższe rewelacje w formie krótkiego komunikatu o treści: "Potwierdzamy, że nasze plany nie uległy zmianie. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, start Disney+ w Polsce przewidywany jest na rok 2021".  AKTUALIZACJA: Disney przed chwilą usunął ze swojej strony wzmiankę o tym, że platforma pojawi się w naszym kraju jeszcze w tym roku. Na razie nie wiadomo, czym jest podyktowany taki obrót spraw - warto jednak zwrócić uwagę, że w ostatnich dniach wzrosła liczba produkcji udostępnionych z polskim dubbingiem, a stosowny komunikat o wejściu platformy na nasz rynek znajdował się we wpisie od 3 dni, co widać na poniższym zrzucie ekranu:
fot. zrzut ekranu z thewaltdisneycompany.eu
Disney+ zadebiutuje w Polsce latem 2020 roku - o takim obrocie spraw dowiedzieliśmy się z oficjalnego komunikatu, który pojawił się na stronie Disneya. Według ujawnionego harmonogramu od 24 marca z usług platformy zgodnie z poprzednimi zapowiedziami będą mogli korzystać klienci w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Austrii i Szwajcarii, natomiast nasz kraj znalazł się na tym polu w drugim rzucie razem z Portugalią, Belgią i państwami nordyckimi. Nie ujawniono nadal ceny subskrypcji; w tekście przypomina się jednak, że w Wielkiej Brytanii kształtuje się ona na poziomie 59,99 funtów (ok. 300 zł) za rok z góry i 5,99 funtów (ok. 30 zł) w przypadku comiesięcznej płatności. Do 23 marca obowiązuje natomiast promocja, pozwalająca na wykupienie dostępu na rok w cenie 49,99 funtów. 

Disney+ - co znajdziemy w ofercie?

Disney+ ujawnił w dodatku pełną ofertę - klienci będą więc mogli obejrzeć przeszło 500 filmów i ponad 350 seriali, w tym 26 oryginalnych produkcji platformy. W tekście marketingowym wspomina się m.in. o tym, że wśród nich są:
  • 30 sezonów serialu Simpsonowie i docelowo 31., który trafi do Disney+ w listopadzie;
  • produkcje MCU z filmem Avengers: Koniec gry na czele;
  • ponad 50 seriali Marvela - m.in. Agenci T.A.R.C.Z.Y. i Runaways;
  • uznane dokumenty jak choćby Free Solo;
  • klasyczne seriale Disneya - zaakcentowano obecność produkcji Hannah Montana;
  • produkcje ukazujące się pod szyldem marek Pixar (m.in. oryginalne seriale krótkometrażowe Lamp Life i Pixar in Real Life), Gwiezdne wojny (w tym animację Wojny klonów, Mandalorian i pierwsze 8 epizodów filmowej sagi - Skywalker. Odrodzenie pojawi się w późniejszym terminie), Natonal Geographic (Jane, Science Fair, serial Przedziwna planeta Ziemia);
  • klasyczne filmy Disneya - m.in. Kopciuszek, Miecz w kamieniu, Mała syrenka, jak również Kraina lodu 2 i Król lew z 2019 roku;
  • Kacze opowieści i serial Fineasz i Ferb;
  • uznane filmy - wymienia się tu takie produkcje jak Kevin sam w domu, Avatar, Pani Doubtfire czy Epoka lodowcowa;

Disney+ - urządzenia

Platforma będzie dostępna na "większości najważniejszych" urządzeń mobilnych i telewizorów, jak również na konsolach przeznaczonych do gier. Disney przekonuje, że produkcje w Disney+ będą wolne od reklam, będzie je można oglądać na 4 urządzeniach jednocześnie, każdy użytkowników będzie miał osobiste rekomendacje, jak również zyska możliwość stworzenia 7 oddzielnych profili (w tym jednego umożliwiającego kontrolę rodzicielską). 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj