- Taki sposób rozwoju gry najlepiej odpowiada developerom, a to na nich się skupiamy. W tej chwili dopracowują produkt i na tym się skupiają. Dlatego też pojawił się pomysł, by przedłużyć ten okres "szlifowania" produktu i cały czas rozwijać "Hitmana", a także jego świat. Naszym celem jest też modyfikacja zysku ze sprzedaży. Nie chcemy, by tuż po premierze notować rekordowe wyniki, a później każdy o naszej grze zapomni. Chcemy, aby sprzedaż i zainteresowanie naszym produktem trwało znacznie dłużej, a wynik sprzedażowy będziemy budować na przestrzeni określonego czasu, gdy wydawać będziemy kolejne misje - tłumaczy Phil Rogers, przedstawiciel Square Enix.Pytanie jak wielu graczy zechce kupić niepełny produkt? Już dziś można założyć, że wiele osób poczeka na kompletne wydanie nowego Hitmana i dopiero później zdecyduje się je zakupić. Oby pomysły Square Enix nie okazały się przerostem formy nad treścią.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj