„Głównym założeniem jest odwzorowanie klimatu tamtego okresu oraz charakterystycznych miejsc na mapie Warszawy lat 30-tych i 40-tych. Podstawową osią projektową przy tworzeniu obszarów gry jest pojęcie „wstrzymanego miasta” czyli przedstawienie Warszawy, które jest po wyniszczającym okresie wojny, okupacji oraz Powstania. Jest cieniem miasta, które pamiętamy z okresu międzywojnia, niemniej cały czas przechadzając się tymi zniszczonymi i często zdewastowanymi ulicami możemy dostrzec ducha „Paryża Wschodu” – powiedział Michał Dziwniel, główny projektant gry ze studia DMD Enterprise.
[image-browser playlist="604651" suggest=""]
Pełna lista wiernie odwzorowanych lokalizacji Warszawy prezentuje się następująco:
1. Plac Napoleona
2. Budynek Poczty Głównej
3. Wieżowiec Prudential
4. „Mała Poczta”
5. Ulica Marszałkowska
6. Krakowskie Przedmieście
7. Uniwersytet Warszawski
8. Hotel Europejski
9. Kościół Św. Aleksandra na Placu Trzech Krzyży
10. Kościół Zakonu Sióstr Wizytek
11. Oficyna Czapskich
12. Kamienica Schmidtnerów
13. Plac Krasińskich
14. Port Czerniakowski
15. Kanały Podmiejskie
[image-browser playlist="604652" suggest=""]
Zaprezentowane obrazy różnią się od wcześniej prezentowanych paletą barw. Jest to celowy zabieg pokazujący jaką drogę przebyła Warszawa podczas Powstania Warszawskiego – od Paryża Wschodu, do zrujnowanego, krwawiącego miasta. Ponadto, aby jeszcze lepiej oddać klimat i atmosferę miasta podczas gry natkniemy się na rozmaite plakaty propagandowe, odezwy Armii Krajowej, rozkłady jazdy komunikacji miejskiej tamtych czasów czy nawet patefony grające muzykę Chopina. To przywiązanie do detali sprawia, że uczestnicząc w wydarzeniach przedstawionych w grze nie pomylimy Warszawy z żadnym innym miejscem.
Poniżej znajduje się Live Action Trailer, czyli materiał wideo z wykorzystaniem aktorów. Został on stworzony, gdyż wpasowuje się w założenia gry – jak najwierniejsze odwzorowanie klimatu tamtych wydarzeń w filmowej atmosferze. Część aktorów biorących udział w realizacji tego materiału, podkłada również głos pod postacie w grze oraz użycza im ruchu w animacjach Motion Capture. To pozwoliło na jeszcze głębsze wejście w świat Warszawy okresu wojennego i dało aktorom bezpośrednie przełożenie na postacie dubbingowane.