Mamy w rękach nowe, niesamowite narzędzia, otrzymaliśmy możliwość tworzenia i opowiadania wielowarstwowej, interaktywnej historii. Ben dysponuje intuicją oraz doświadczeniem, które pozwolą mu zrozumieć, jak można ulepszyć treści publikowane na naszej platformie, co czyni go najlepszym kandydatem do prowadzenia tego nowego oddziału.
Warto przypomnieć, ze przygoda Netflixa z treściami interaktywnymi zaczęła się od stworzenia kilku eksperymentalnych filmów dla dzieci. Format okazał się tak wciągający, że zdecydowano się nakręcić pełnometrażowy interaktywny film z serii Czarne lustro. Bandersnatch spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem, dlatego nie powinno nas dziwić, że YouTube również chce poeksperymentować z tym formatem.
W końcu szefowie Google nie mają szczęścia do branży SVoD, ich YouTube Premium nie odniósł takiego sukcesu, jak zakładano. Portal nie był w stanie odciągnąć widzów od główny konkurentów pokroju Netflixa czy Amazon Prime Video. Przerzucenie się na produkcję interaktywnych historii może sprawić, że serwis w końcu dostanie wiatru w żagle i będzie w stanie zaoferować klientom innowacyjne, interesujące doświadczenia z pogranicza rynku gier i filmów.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj